vilken är bäst och snyggast?

Status
Ej öppen för fler svar.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
aha mmm kul;) men var ska man köpa mc-ställ och sån utrustning då?(billigt,kör helst med vanliga kläder men det är väll lag att ha mc-ställ på sig eller?)

Lag är det nog bara på hjälm, men det är alldrig fel, om inte annat känner man sig oövervinnelig med räjält ställ på. Tyvärr försvinner visst kelvar rätt fort mot asfalt det med. :gnissla

Närmaste mc åf fixar det nog åt dig.

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
aha mmm kul;) men var ska man köpa mc-ställ och sån utrustning då?(billigt,kör helst med vanliga kläder men det är väll lag att ha mc-ställ på sig eller?)

Hjälm är lag. Däremot behöver du MC-ställ för uppkörningen.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Det känns fan som det är samma trådar som dyker upp här om och om igen.

15 åringar som undrar te.x.
"kör helst med vanliga kläder men det är väll lag att ha mc-ställ på sig eller?"

Visst, det är ju bra att dom frågar men det går ju att söka sig till en hel del också.

:) :tummenupp

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Det är bara lag på hjälm, fast att dte borde vara även på rikigt ställ. Speciellt nu tvunget ska ha det snabbaste, och dessutom trimma;)

Gör det mindre ont bara för att dte är en 125, att klota i 100 än om dte vore en literhoj?
Eller 50, eller 150?
tänk på det, och gå sen till närmsta ställe som säljer hojar, dem lär även ha kläder.

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
Ktm 660 -04, Yamaha xs 400 Bobber
de har du ju rätt i men det är ju så dyrt ju vad jag vet så kostar de 5000:- billigast:confused: men de e de nog värt om man kör i:tummenupp

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
de har du ju rätt i men det är ju så dyrt ju vad jag vet så kostar de 5000:- billigast:confused: men de e de nog värt om man kör i:tummenupp

Du är snabb som fan att ändra dig om vi här säger något annat...

Jag kan ana lite svag självkänsla.

:gnissla

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
Man kan ju alltid hitta ett fint o bra ställ begangnat för en billigare peng och sen kan man ju alltid ta hem ställ från tyskland som är betydligt billgare än i sverige,www.fc-moto.com. vad du än har för hoj så ha ryggskydd! det är också nåt som är väldigt viktigt om du klotar, det är riktigt lätt att få bestående skador o skit om man inte har rätt utrustning när man kör.

Hojkörning är kul så länge man håller sig på hjulen, men när det väl går fel en dag så får man hoppas på lite tur och att man har rätt utrustning...

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
jo de e ju sant:) men jag har hittat en bra sida tror jag speedotions.no den verkar vara bra att köpa trimm på:)

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Man kan ju alltid hitta ett fint o bra ställ begangnat för en billigare peng och sen kan man ju alltid ta hem ställ från tyskland som är betydligt billgare än i sverige,www.fc-moto.com. vad du än har för hoj så ha ryggskydd! det är också nåt som är väldigt viktigt om du klotar, det är riktigt lätt att få bestående skador o skit om man inte har rätt utrustning när man kör.

Hojkörning är kul så länge man håller sig på hjulen, men när det väl går fel en dag så får man hoppas på lite tur och att man har rätt utrustning...
vafan, fick för mig att det är du som kör utan ryggskydd, men det är kanske oscarsson, eller ted:va

jo de e ju sant:) men jag har hittat en bra sida tror jag speedotions.no den verkar vara bra att köpa trimm på:)
och jag har hitat en fin funktion som gör att man citerar inlägget man svarar på:)

Last edited:

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
och jag har hitat en fin funktion som gör att man citerar inlägget man svarar på:)[/QUOTE]

va:confused:

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03

jag vill också ha billigt som du, sen när jag väll köpte så kom jag upp i 10 000. Men då är det ju värt det också. Sen kan du ju förstå vad som händer med dina kläder om du skulle vurpa i 100. Säger inte att du kommer göra det men om.

Angående sidan så tyckte jag den sög.

testa denna istället http://www.pjme.co.uk/

SemesterPojken

Körkortslös
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
Yamaha R6 -06
ej grabbar jag tror jag börjar att ändra mig den är faktiskt rätt så snygg ju:)
http://www.blocket.se/vi/13952245.htm?ca=18_s denna såg ju faktiskt j"vligt snygg ut det kanske blir en mito endå då den kanske är snyggare i verkligheten:)den gula var j"vligt finn johansson:) men när ska du sälja den då jag skulle vilja köpa en i vår typ jag tycker din va j"vligt het:)

Tur att du inte faller för grupptryck :rolleyes:

tack:) det ska jag tänka på

http://www.blocket.se/vi/13952245.htm?ca=18_s tycker ni att den är värd 28000:- den värkar vara j"vligt nice asså jag älskar den värkligen eller den gula johanssons men den är väll inte tillsalu den är ju också snygg vilken skulle ni ha valt om de låg ute på blocket?

Med tanke på att inte den ligger ute så går det inte jämföra, men de gula brukar gå 20 km/h snabbare pga färgen....
Bara du kan välja vad som du tycker är snyggt osv fattar du väl? :huvet
När du går och lägger dig ikväll så borde du ta en riktig funderare....

Ang skinställ... Visst kör du utan skinställ, det gjorde jag men min 125:a när jag hade en men efter att ha klotat på äldre dagar och även en gång med 125:an (då jag hade skinställ) så kommer du att förstå varför....

Tar kanske i lite men förfan better to learn the hard way!!!!

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
vafan, fick för mig att det är du som kör utan ryggskydd, men det är kanske oscarsson, eller ted:va

och jag har hitat en fin funktion som gör att man citerar inlägget man svarar på:)
Det är jag som är den skyldiga. :gnissla

Dock kommer det att inhandlas en skena innan vårsäsongen. :tummenupp Finns ju inga altenativ om man ska försöka skicka framhjulet i luften...

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Det är jag som är den skyldiga. :gnissla

Dock kommer det att inhandlas en skena innan vårsäsongen. :tummenupp Finns ju inga altenativ om man ska försöka skicka framhjulet i luften...
aah, visste att de va nån av er:)

ja, det låter bra:)

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
angående mc ställ så säger min kompis att man dör om man ramlar omkull i 170-200km/h med mc ställ det e la meningen att man ska överleva de om man har mc ställ om man inte då åker in i någe utan bara glider på asfalten annars e de väll inge vist me mc-ställ menar jag för de som tävlingsåker de kan ju åka omkull i farter mot 200km/h utan problem så jag tror man överlever.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
angående mc ställ så säger min kompis att man dör om man ramlar omkull i 170-200km/h med mc ställ det e la meningen att man ska överleva de om man har mc ställ om man inte då åker in i någe utan bara glider på asfalten annars e de väll inge vist me mc-ställ menar jag för de som tävlingsåker de kan ju åka omkull i farter mot 200km/h utan problem så jag tror man överlever.

Du har inte alla hemma va?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...