vilken är bäst och snyggast?

Status
Ej öppen för fler svar.

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
Ktm 660 -04, Yamaha xs 400 Bobber
tror inte du man överlever de? bara man inte kör in i någe borde man ju de?

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
angående mc ställ så säger min kompis att man dör om man ramlar omkull i 170-200km/h med mc ställ det e la meningen att man ska överleva de om man har mc ställ om man inte då åker in i någe utan bara glider på asfalten annars e de väll inge vist me mc-ställ menar jag för de som tävlingsåker de kan ju åka omkull i farter mot 200km/h utan problem så jag tror man överlever.
Om du bara glider lär du överleva, men räkna med att det känns...

Gå omkull över huvudtaget utan ställ vill du nog inte göra. ;)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
är de ingen som vet?

Det är egentligen inte för att du skall överleva när du klotar i 40 knyck mer än vad hojjen toppar, utan mer för att du skall slippa bli av med allt skinn på kroppen, även om det kanske bara går 50. Road rash svider som bara fan.

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
aa då har jag ju rätt att man överlever men att det känns det får man ju räkna me.

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
aa då har jag ju rätt att man överlever men att det känns det får man ju räkna me.

Tänk lite!
Det finns inga garantier.
Beror ju på tur och hur bra ställ man har, ett gammalt säckigt ställ är nog inte riktigt lika bra som ett nytt för 20k om du förstår vad jag menar.

Men du kan ju inte tänka så här: "Jag skippar MC-ställ, jag skulle ju ändå dö om jag kör omkull i 200"

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
så tänker min kompis typ men då e de ju bättre att ha mc-ställ på sig så har man mer risk att man klarar sig

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
angående mc ställ så säger min kompis att man dör om man ramlar omkull i 170-200km/h med mc ställ det e la meningen att man ska överleva de om man har mc ställ om man inte då åker in i någe utan bara glider på asfalten annars e de väll inge vist me mc-ställ menar jag för de som tävlingsåker de kan ju åka omkull i farter mot 200km/h utan problem så jag tror man överlever.
HAHAHAHAHAHAHAHA:rofl

hade dte inte vatt så jävla långt hade det blivit citat på det:rofl

men eeh ja, någonsin sett tex motogp?

klotar i 250, reser sig upp, går tll depån, surar lite och skäller ut nån snubbe, åker hem och juffsar med fotomodellen?:)

"känns får man räkna med"

e du typ efterbliven?:rofl

så tänker min kompis typ men då e de ju bättre att ha mc-ställ på sig så har man mer risk att man klarar sig
jaha, är det därför du vill ha snabb hoj?
om det finns en risk att du överlever..så finns det nog billigare sett att fixa det på, inget högt hus eller så i närheten?

Last edited:

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
kan inte rosen bara stänga tråden nu.. moppefuckonivån sjunger på nya höjder
varför?:va

killen har ju massa frågor, och du känner väll till att man ska prata till en person på hans egen nivå, eller som uttrycket är "prata till en idiot, som en idiot"?:)

snart dags, hoppas de som skriver här förstår vad jag menar när jag skriver så!
amen:(

jag veeeeet att du fick kämpa för att hålla dig i skinnet:)

Last edited:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
varför?:va

killen har ju massa frågor, och du känner väll till att man ska prata till en person på hans egen nivå, eller som uttrycket är "prata till en idiot, som en idiot"?:)

amen:(

jag veeeeet att du fick kämpa för att hålla dig i skinnet:)

menar du hålla mig i skinnet för att inte stänga direkt eller kämpa för att behålla mitt skinn när jag krashade?

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
menar du hålla mig i skinnet för att inte stänga direkt eller kämpa för att behålla mitt skinn när jag krashade?
nej:)

eller jo, lite för att inte stänga, men dte jag tänkte på var att du fick kämpa för att inte också svara lite taskigt:)

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
nej:)

eller jo, lite för att inte stänga, men dte jag tänkte på var att du fick kämpa för att inte också svara lite taskigt:)

okej :)

jag har lämnat stadiet där jag är otrevlig mot okända människor, nu är jag otrevlig mot folk jag ogillar på riktigt istället :) ger mer utdelning

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
okej :)

jag har lämnat stadiet där jag är otrevlig mot okända människor, nu är jag otrevlig mot folk jag ogillar på riktigt istället :) ger mer utdelning
sant, inte för jag heller brukar vara det:) men idag e jag på sånt humör och stör mig på allt och alla, som du kanske såg innan på msn;)

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
ok ni e idioter allehoppa ni e nördar hahaha fula som fan.stäng den här jävla tråden för ni e så jälva nördiga fy fan va äckliga ni e asså:arsele

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
okej då stängs tråden, det är många i denna tråden som borde få varning för saker som skrivits här, seriöst alla här inne börjar bli slappa med attityden!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll