krawe
Ny medlem
tror inte du man överlever de? bara man inte kör in i någe borde man ju de?
Om du bara glider lär du överleva, men räkna med att det känns...angående mc ställ så säger min kompis att man dör om man ramlar omkull i 170-200km/h med mc ställ det e la meningen att man ska överleva de om man har mc ställ om man inte då åker in i någe utan bara glider på asfalten annars e de väll inge vist me mc-ställ menar jag för de som tävlingsåker de kan ju åka omkull i farter mot 200km/h utan problem så jag tror man överlever.
är de ingen som vet?
aa då har jag ju rätt att man överlever men att det känns det får man ju räkna me.
aa då har jag ju rätt att man överlever men att det känns det får man ju räkna me.
så tänker min kompis typ men då e de ju bättre att ha mc-ställ på sig så har man mer risk att man klarar sig
HAHAHAHAHAHAHAHAangående mc ställ så säger min kompis att man dör om man ramlar omkull i 170-200km/h med mc ställ det e la meningen att man ska överleva de om man har mc ställ om man inte då åker in i någe utan bara glider på asfalten annars e de väll inge vist me mc-ställ menar jag för de som tävlingsåker de kan ju åka omkull i farter mot 200km/h utan problem så jag tror man överlever.
"känns får man räkna med"aa då har jag ju rätt att man överlever men att det känns det får man ju räkna me.
jaha, är det därför du vill ha snabb hoj?så tänker min kompis typ men då e de ju bättre att ha mc-ställ på sig så har man mer risk att man klarar sig
kan inte rosen bara stänga tråden nu.. moppefuckonivån sjunger på nya höjder
varför?kan inte rosen bara stänga tråden nu.. moppefuckonivån sjunger på nya höjder
amensnart dags, hoppas de som skriver här förstår vad jag menar när jag skriver så!
varför?
killen har ju massa frågor, och du känner väll till att man ska prata till en person på hans egen nivå, eller som uttrycket är "prata till en idiot, som en idiot"?
amen
jag veeeeet att du fick kämpa för att hålla dig i skinnet
nejmenar du hålla mig i skinnet för att inte stänga direkt eller kämpa för att behålla mitt skinn när jag krashade?
nej
eller jo, lite för att inte stänga, men dte jag tänkte på var att du fick kämpa för att inte också svara lite taskigt
sant, inte för jag heller brukar vara det men idag e jag på sånt humör och stör mig på allt och alla, som du kanske såg innan på msnokej
jag har lämnat stadiet där jag är otrevlig mot okända människor, nu är jag otrevlig mot folk jag ogillar på riktigt istället ger mer utdelning
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|