Hurricane600
Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
bebbe skrev:De e kärlek det![]()
You bet!
Synd att de inte går o få tag på/ha råd med
bebbe skrev:De e kärlek det![]()
Besserwisser skrev:Jag vill inte gärna erkänna detta men om man tittar på bakljusen så kan man hitta dom på en Italiens skönhet.
Men dethär är ju en ganska snygg bakdel trots stölden av lysenaBollox skrev:Men jag lovade att ge 999 en andra chans så...![]()
Valentino skrev:Hade jag varit så rik att jag torkat mig sjäv med tusenlappar hade jag köpt en av varje(Plus en GSXR -92 att pissa på)
VTRjonte skrev:Så j-a snygg är den....
taskig bild bara!!
jojje1963 skrev:Hmm, en sån har jag ju
![]()
Bollox skrev:Kyosho-modell? Hmm hade för mig att de bara fanns NSR500.... Funkar den?
jojje1963 skrev:Det är inte en Kyosho utan en färdigbyggd (kommer inte på vad dom heter nu..) Den är nog lite större oxå, 42cm lång. El driven, funkar som den ska men där är ju lite repor. Den wheelar inte men 20cm höga hopp klarar den![]()
Jag köpte den i Singapor för 14 år sen!! Fy fan va man känner sig gammal nu
Edit: köpte den January 1990 tror jag, när kom RC30 ut? (ursäkta okonskapen, jag har kört mest Triumph sen 1983, fast jag hade bland annat en NS400R när jag bodde i Thailand ett tag, en NSR500 hade jag inte sagt nej till)
Nej, det är en Graupner. Bättre än Kyosho eftersom den inte kräver några specialkomponenter för att pinalerna ska få plats. Och vanligt normalt laddbart batteri i samma storlek som till modellbilar, inte någon minivariant där heller.jojje1963 skrev:Det är inte en Kyosho ...
ec2bme skrev:De e så himla svårt att välja.
Mitt val hamnade dock på Ducatin 998 som enligt mig är en av dom snyggaste hojarna som någonsin byggts.
Men Aprilia RSV Mille -05 är ta mig 17 precis i haserna och flåsar på Duccen.
Tänk bara på hur länge dom körde med samma design.emullo skrev:Benägen att hålla med att 916-998 är en av de vackraste bågarna som byggts.
Men MVn är ju sketa snygg den med, men i min mening, inte lika "vacker", men absolut snygg o läcker...
Röste fick gå till 998an..
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |