H4 skrev:Min röst går till Aprilia RS 250:
![]()
Bollox, den här kan väl ersätta fula RC30![]()
Bollox skrev:NEEEEEJJJJJJ!![]()
Hightuned skrev:Den är tillverkad i det för japanerna okända materialet "Italium" som ävern möjliggör att hojen kan ha en själ itsället för att bara vara en död kropp av plast/alu/stål.![]()
maxximus skrev:Noop 150 kg väger den inte! Det e fasiken vad MotoGP hojarna väger (minvikt:145 kg)
Fakta Tamburini:
998 cm3/4-cyl/16 ventiler, 173 hk vid 11 750 v/min (max 12 850), 11.5 Kgm vid 9 200 v/min, Weber-Marelli insprutning, 184 kg torrvikt, ca 307 km/tim. Svart/röd och specialgrafik. Tillverkas endast i 300 numrerade ex.
Pris: 399 900 SEK
Fakta Mamba:
998 cm3/4-cyl/16 ventiler, ca 195 hk vid 11 750 v/min (max 12 700), 11.1 Kgm vid 10 200 v/min, Weber-Marelli insprutning, 157 kg torrvikt, över 315 km/tim. Svart/röd i exklusiv Mamba-grafik. Specialversion från MV Agusta Corse av F4 1000 S med alla kolfiberdelar, komplett avgassystem i titan och vassaste F4 1000-motorn med TSS-system. OBS! Tillverkas endast på specialbeställning.
Pris: 599 900 SEK
Fattar bara inte hur de får ner Mamban till 157 kg!! Det kan bara inte stämma!!!![]()
Hårding skrev:Ducati 916/996/998 är ju väldigt snygg men sen finns det ju även de som utnyttjar detta för sin egna sunkiga böjelser, fast bmw:n blev faktiskt ganska bra
*DanTheMan* skrev:"Never ready" 750 e ju helt ok.
Ovala kolvar yummi![]()
Hårding skrev:Ducati 916/996/998 är ju väldigt snygg men sen finns det ju även de som utnyttjar detta för sin egna sunkiga böjelser, fast bmw:n blev faktiskt ganska bra
JiMpA skrev:Kolla in denna, dock så röstade jag på Millen!
![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |