Vilken är den VACKRASTE hojjen?

Vilken är den VACKRASTE hojjen?

• Antal röstningar
    0

gurra snurra

Lagen är lika för alla !!!
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
URAL och en BMW1150
Bollox skrev:
AAAHH! Har du sett en sådan? En kompis farsa byggde en sån för skojs skull.... :D :D :D
Ni skrattar åt ural men kom igen på en grusväg m era fjollraketer en repa i lacken och ni är helt knäckta, polerar ramen och massa trams ni kommer i era pyjamas overaller med en självplågad brutta me knäna i arslet bakpå de e mer macho att ha en URAL kärringen får åka me kan sträcka på benen med åså får du med 2backar ÖL tält radion stolar till campingen ,grillen sen så har du Kulsprute fäste på holken.
Ni har inte en chans grabbar.

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
I brist på Ural Diesel så ligger denna bra till...

Bifogat

• foto_mod_pg_369_1095666479.jpg
    foto_mod_pg_369_1095666479.jpg
    78.8 KB · Visningar: 123

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
gurra snurra skrev:
Ni skrattar åt ural men kom igen på en grusväg m era fjollraketer en repa i lacken och ni är helt knäckta, polerar ramen och massa trams ni kommer i era pyjamas overaller med en självplågad brutta me knäna i arslet bakpå de e mer macho att ha en URAL kärringen får åka me kan sträcka på benen med åså får du med 2backar ÖL tält radion stolar till campingen ,grillen sen så har du Kulsprute fäste på holken.
:D Du glömde en sak... Vi blir förvånade om våra cyklar går sönder... :fatta!

Last edited:

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
gurra snurra skrev:
Ren humor! :tummenupp

gurra snurra

Gick med
30 Jan 2005
Hoj
URAL och en BMW1150
Bollox skrev:
:D Du glömde en sak... Vi blir förvånade om våra cyklar går sönder också... :fatta!
enl statistiken borde klass7 hojar vara på verkstan oftare än min så försök inte me slag under bältet :7peta
Du verkar inte ha någon hoj så därför är du väl inte på verstan du e en sån där wannabe

Last edited:

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Bollox skrev:
NEEEEJJJJJ :huvet RC30 är inte med i pollen ju!!!

Vill ha denna hoj sen första gången jag såg den... :drool skulle dock tagit väck blinkerserna!!!

men jag röstade på duccen!!!

Bifogat

• as.bmp
    92.7 KB · Visningar: 29
Last edited:

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
gurra snurra skrev:
enl statistiken borde din hoj vara på versktan oftare än min så försök inte me slag under bältet :7peta
Det finns så få verkstäder som vill laga Ural...

Nejdå, bli inte arg, jag bara skojar. Du har ju en fribiljett till himlen när du dör ju. Borde vara lite avis. Förresten blir du nog inte arg. Fan klarar du att äga en Ural klarar du väl vad som helst... :rolleyes:

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Har alltid tycke att 748-998 varigt den snyggaste hojen som någonsin gjorts, men ju mer jag tittar på nya 749-999 ju mer förälska i den blir jag trots att jag tyckte den ful när jag så den första gången. Nästa hoj blir garanterat en 999a, tyvärr blir det nog ingen R då den dels kostar aldels för mycket och dels då basversionen har mer pulver än vad sps versionen av min gamla 996 hade. Är även rusigt svag för nya R1an och CBR:en men en snygg design är till föga glädje om den inte backas upp av ett härligt twin-muller!

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
VTRjonte skrev:
Vill ha denna hoj sen första gången jag såg den... :drool skulle dock tagit väck blinkerserna!!!

men jag röstade på duccen!!!

Blinkersarna är helt monstruösa. Fast hellre skulle jag låta dom sitta kvar än göra som många gjort och skruvat dit dom där ovala, platta sakerna som man måste borra hål i kåpan för att få fast. Usch, dom borde bli piskade på knäna med varma polkagrisar... :kulspruta

Last edited:

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
Hightuned skrev:
Har alltid tycke att 748-998 varigt den snyggaste hojen som någonsin gjorts, men ju mer jag tittar på nya 749-999 ju mer förälska i den blir jag trots att jag tyckte den ful när jag så den första gången.
Du skämtar va? :confused:
Eller man borde kanske titta mer på den, det är ju trots allt en Ducati

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Självklart Bimota SB8R Carbone

Bifogat

• copy12-11Bimvota04.JPG
    copy12-11Bimvota04.JPG
    81.2 KB · Visningar: 159

Snake

Nu på fyra hjul och 1/4 av effekten...
Gick med
1 Nov 2003
Hoj
vw-buss tilldenna sommar...
Av alla MV:s så tar den priset i dubbel bemärkelse...559900 sek... :skrämd

Bifogat

• f4mamba01.jpg
    f4mamba01.jpg
    14.6 KB · Visningar: 180

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
gurra snurra skrev:
enl statistiken borde klass7 hojar vara på verkstan oftare än min så försök inte me slag under bältet :7peta
Du verkar inte ha någon hoj så därför är du väl inte på verstan du e en sån där wannabe

Förresten har du rätt. Jag har inte någon EGEN hoj. Man kan väl säga att den står på verkstad... :tummenupp

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
Snälla snälla ta med RC30 i pollen. Så får vi se om det finns fler än jag som anser att den borde ha en speciell plats i Mc-Historian.... :tummenupp

Hmm det har den ju redan förstås... :rolleyes:

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Besserwisser skrev:
999:an blir snyggare ju mer man tittar på den :yoparty

Det verkar inte bätte, är den inte också mycket bekvämare att köra(tycker man sitter bättre på den men har inte kör en)? Sen har den ju den goa testastretta-motorn som jag längtar efter, så när jag byter blir det nog inte 998s utan en 999a istället?

gurra snurra

Gick med
30 Jan 2005
Hoj
URAL och en BMW1150
UTAN URAL HADE DU PRATAT TYSKA NU!
Ural tillverkades 1939 från BMWR71 iom den sk Molotov-von Ribentoff Pacten hålla i fältmässiga förhållandenunder 2:a världskriget
Den var ett vapen mot det sk tyska Blitzkrieg över 10000 ryska sidovagnar av märket URAL deltog.
Den är designad för ryska förhållanden med påtthåll i vägen modell bombkrater den håller för allt.
YAMAHA tillverkade FIOLER och PIANON och annan smörja när URAL tillverkade robusta brukshojar.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring