Ni skrattar åt ural men kom igen på en grusväg m era fjollraketer en repa i lacken och ni är helt knäckta, polerar ramen och massa trams ni kommer i era pyjamas overaller med en självplågad brutta me knäna i arslet bakpå de e mer macho att ha en URAL kärringen får åka me kan sträcka på benen med åså får du med 2backar ÖL tält radion stolar till campingen ,grillen sen så har du Kulsprute fäste på holken.Bollox skrev:AAAHH! Har du sett en sådan? En kompis farsa byggde en sån för skojs skull....
Du glömde en sak... Vi blir förvånade om våra cyklar går sönder...gurra snurra skrev:Ni skrattar åt ural men kom igen på en grusväg m era fjollraketer en repa i lacken och ni är helt knäckta, polerar ramen och massa trams ni kommer i era pyjamas overaller med en självplågad brutta me knäna i arslet bakpå de e mer macho att ha en URAL kärringen får åka me kan sträcka på benen med åså får du med 2backar ÖL tält radion stolar till campingen ,grillen sen så har du Kulsprute fäste på holken.
Ni har inte en chans grabbar.
Ren humor!gurra snurra skrev:Ni skrattar åt ural men kom igen på en grusväg m era fjollraketer en repa i lacken och ni är helt knäckta, polerar ramen och massa trams ni kommer i era pyjamas overaller med en självplågad brutta me knäna i arslet bakpå de e mer macho att ha en URAL kärringen får åka me kan sträcka på benen med åså får du med 2backar ÖL tält radion stolar till campingen ,grillen sen så har du Kulsprute fäste på holken.
Ni har inte en chans grabbar.
enl statistiken borde klass7 hojar vara på verkstan oftare än min så försök inte me slag under bältetBollox skrev:Du glömde en sak... Vi blir förvånade om våra cyklar går sönder också...
Bollox skrev:NEEEEJJJJJ RC30 är inte med i pollen ju!!!
Det finns så få verkstäder som vill laga Ural...gurra snurra skrev:enl statistiken borde din hoj vara på versktan oftare än min så försök inte me slag under bältet
VTRjonte skrev:Vill ha denna hoj sen första gången jag såg den... skulle dock tagit väck blinkerserna!!!
men jag röstade på duccen!!!
Du skämtar va?Hightuned skrev:Har alltid tycke att 748-998 varigt den snyggaste hojen som någonsin gjorts, men ju mer jag tittar på nya 749-999 ju mer förälska i den blir jag trots att jag tyckte den ful när jag så den första gången.
999:an blir snyggare ju mer man tittar på denBollox skrev:Du skämtar va?
Eller man borde kanske titta mer på den, det är ju trots allt en Ducati
gurra snurra skrev:enl statistiken borde klass7 hojar vara på verkstan oftare än min så försök inte me slag under bältet
Du verkar inte ha någon hoj så därför är du väl inte på verstan du e en sån där wannabe
Ok jag ska ge den en chans till, det har den ju förtjänatBesserwisser skrev:999:an blir snyggare ju mer man tittar på den
Besserwisser skrev:999:an blir snyggare ju mer man tittar på den
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |