An3Azz
www.99riderz.com
i ordning, 1 är sämst.
1.Kawa Z1 900,duktigt trimmad och ombyggd till stelbenschopper med bildäck bak. (kommentarer ang väghållning, lr avsaknad av sådan är överflödiga)
2. Suzuki GT 125, paralelltwin 2-takt om jag inte missminner mig. Uselt chassi, usla bromsar, inget drag.
3. Körskolans DR 650 (borrad till 700) Själva hojjen är det inget fel på eg, men när den andra dr:en som är strypt till 25kw går fan så mycket bättre, känns rappare då undrar man vem som "trimmat" den borrade. Den bara vibrerade tyckte jag
4.Trajja Bonneville 750, med några suspekta Amal rejsfuggar m trattar. Skitball o köra om den gick igång på första kicken, annars vart den sur Vilket innebar att man kickade ungefär en månad för o få igång den. Lättkickat var det oxå, eller INTE Chassi=gummi, bromsar= nej. Men souuuundet gick inte av för hackor med megafoner
1.Kawa Z1 900,duktigt trimmad och ombyggd till stelbenschopper med bildäck bak. (kommentarer ang väghållning, lr avsaknad av sådan är överflödiga)
2. Suzuki GT 125, paralelltwin 2-takt om jag inte missminner mig. Uselt chassi, usla bromsar, inget drag.
3. Körskolans DR 650 (borrad till 700) Själva hojjen är det inget fel på eg, men när den andra dr:en som är strypt till 25kw går fan så mycket bättre, känns rappare då undrar man vem som "trimmat" den borrade. Den bara vibrerade tyckte jag
4.Trajja Bonneville 750, med några suspekta Amal rejsfuggar m trattar. Skitball o köra om den gick igång på första kicken, annars vart den sur Vilket innebar att man kickade ungefär en månad för o få igång den. Lättkickat var det oxå, eller INTE Chassi=gummi, bromsar= nej. Men souuuundet gick inte av för hackor med megafoner