nicke skrev:nä o jag tycker att du inte ska få accepteras på detta forum! men det är ju såklart min egna åsikt, & jag tvivlar inte på att det inte finns andra som håller med mig!![]()
Varför vara så otrevlig för??
nått jag gjort??
nicke skrev:nä o jag tycker att du inte ska få accepteras på detta forum! men det är ju såklart min egna åsikt, & jag tvivlar inte på att det inte finns andra som håller med mig!![]()
du har pm!RockParty skrev:Varför vara så otrevlig för??
nått jag gjort??
zhapod skrev:hursomhelst: aprilia rs 125 ses väl allmänt som snabbast.
Padde skrev:Miton ska vara den snabbaste (Ostrypta) lätta motorcykeln (Till gatbruk då förståss). Men även nån av dom svåraste att få tag i delar i Sverige. Men detta är ju inget större problem igentligen pga. Tyskland ligger nära. Hur menar du med "Går bäst". Menar du snabbast eller menar du minst problem?.
Padde skrev:Miton ska vara den snabbaste (Ostrypta) lätta motorcykeln (Till gatbruk då förståss). Men även nån av dom svåraste att få tag i delar i Sverige. Men detta är ju inget större problem igentligen pga. Tyskland ligger nära. Hur menar du med "Går bäst". Menar du snabbast eller menar du minst problem?.
nicke skrev:Det ända problemet me tyskland är ju Autobahn (stavning), dom har ju en tendens att plågas sönder där så som många säkert vet, men snabbast måste ju vara aprilian, måste ju vara bland annat den anledningen dom "bara" använder dem i RR eller?
RockParty skrev:Du får inte skriva mer här....grabben blir väldigt sur o tycker du är dum i huvudet som inte förstår att han inte vill att nån ska skriva här.
aja, jag kan säkert ha fel, miton är säkert snabbare men jag gissar ändå på aprilian, men ingen som har säkra fakta vilken som är den snabbaste, båden banmodell & standard??Padde skrev:Kan stämma att RS´en är snabbare, Men tror jag har läst någonstans att miton ska vara lite snabbare.
Lägg ner det här och ta det mellan er 2 på pm isället!
![]()
zhapod skrev:hursomhelst: aprilia rs 125 ses väl allmänt som snabbast.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |