Vilken 125:a?

Macke..

Socialt Handikappad
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Aprlia Rs125 -94
jag äger 1 Aprilia rs 125 extrema -94 kostar runt 22tusen och e grymt sköna att köra :) bromsarna på dom e onaturligt bra och väghållningen e ochså bra :yoparty Det e en hoj att rekomendera

God_Of_Aprilia

Bakhjuls åka eller inte åka alls
Gick med
23 Aug 2004
Hoj
Suzuki RM125 98 - KTM 200 EXC 00(såld) - Aprilia AF1 Sport 90(stulen)
Macke.. skrev:
jag äger 1 Aprilia rs 125 extrema -94 kostar runt 22tusen och e grymt sköna att köra :) bromsarna på dom e onaturligt bra och väghållningen e ochså bra :yoparty Det e en hoj att rekomendera

rekommenderar aprilian jag med. sitter o kör på en AF1 sport 90 i dessa dagar o jag e jävligt nöjd med den. har även kört nyare RS o dom går fint som bara den. gillar inte riktigt hur man sitter på den bara men den funkar! :) aprilia ftw

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
Macke.. skrev:

Ok, de låter ju toppen, hittat en 95:a som man funderar lite på nu, men de är i valet och kvalet om de blir en Nsr eller en extrema, dom vanliga rs då? vad skilljer dom från extreman?

Solid snake

Guest
Saabmosare skrev:
Ok, de låter ju toppen, hittat en 95:a som man funderar lite på nu, men de är i valet och kvalet om de blir en Nsr eller en extrema, dom vanliga rs då? vad skilljer dom från extreman?

Extreman är snyggare, lampan skiljer, baken, typ det mesta.

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Hamas kom och sprängde den
Rift skrev:
bara en lite fråga som egentligen inte har så mycket med den här tråden att göra men hur mycket behöver man varva en aprilia rs/Nsr innan den drar och går bra.. :va
Tills man ej vågar längre. Behöver typ en miljard varv för att röra på sig.

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
Solid snake skrev:
Extreman är snyggare, lampan skiljer, baken, typ det mesta.

ok, de är de synliga som skiller mest då, Som du säger, dom är helt klart snyggare.

Importhojar, ska man passa sej för dom eller kan man köpa sånna?

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
Aprilian, tänker främst på extreman, är de svårt att få tag på delar till dom och var kostar delar? Ligger dom på normala priser?

Tzr91

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
Yamaha Tzr 91 -Såld Suzuki RG 92F -Såld Cagiva Mito -00 -Såld Aprilia RS -02 -Till Salu
Min Aprilia rs -02 är till salu. Pma om du är intresserad. MVH /Chrille

Bramstedt

GT-R Owner
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
Nissan Skyline R32 GT-R V-Spec
Amen va faan ! E det ingen som tycker att grabben ska köpa en Suzuki RGF?! Vafan e detta för mobbing ? :kocko
Köper du en RGF så får du, säg c.a 10 000kr över till annat skoj som effekt å styling. (skydd om du har jobbiga päron) :hjälm
En RGF har (enligt Bike) Absolut skönast vägegenskaper. Detta går inte att tvivla på, då man kör ifrån betydligt nyare och dyrare hojar lätt. (Brukar säga att rejsa mot en RS e som att stjäla godis av småbarn) :pussa
RGF va mkt före sin tid med bl.a. upsidedowngaffel och 4-kolvsok fram.
Detta som jag är på väg att säga brukar jag få stryk för, men jag tycker att en RS e fan inte fin ! Den har ju grodarsle ju ! :slicka
Sen om du skjutsar nån så håller dom ju på att åka av när sadlen lutar vertikalt.

Säg till om du behöver mera motivation till RGF köp !
ps. RGF har bäst acc och bäst topp! ds.

Solid snake

Guest
Bramstedt skrev:
Amen va faan ! E det ingen som tycker att grabben ska köpa en Suzuki RGF?! Vafan e detta för mobbing ? :kocko
Köper du en RGF så får du, säg c.a 10 000kr över till annat skoj som effekt å styling. (skydd om du har jobbiga päron) :hjälm
En RGF har (enligt Bike) Absolut skönast vägegenskaper. Detta går inte att tvivla på, då man kör ifrån betydligt nyare och dyrare hojar lätt. (Brukar säga att rejsa mot en RS e som att stjäla godis av småbarn) :pussa
RGF va mkt före sin tid med bl.a. upsidedowngaffel och 4-kolvsok fram.
Detta som jag är på väg att säga brukar jag få stryk för, men jag tycker att en RS e fan inte fin ! Den har ju grodarsle ju ! :slicka
Sen om du skjutsar nån så håller dom ju på att åka av när sadlen lutar vertikalt.

Säg till om du behöver mera motivation till RGF köp !
ps. RGF har bäst acc och bäst topp! ds.

Nej, rgf har dåligt axx, min tzr, paddes nsr, de drar rgf i axx, sen kanske den kommer förbi.

Snabbast är mito, och rgf suger för att avgasportarna åker in i cylindern när de blir slitna.

Du kunde inte säga nackdelarna va? För då hade det blivit en dålig 125a.

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Bramstedt skrev:
Ja, har man en RGF kan man ju omöjligt förlora mot en RS125:a.

Du har inte tänkt på att föraren kan göra en hel del skillnad? :7peta

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Bramstedt skrev:
Amen va faan ! E det ingen som tycker att grabben ska köpa en Suzuki RGF?! Vafan e detta för mobbing ?........

Suzuki RG 125F-92 (uttagen 03) Jolly Moto, modifierad luftburk m.m. Räcker för 190+ och att kicka BMW M3

Jaha, måste vara djävulsk snabb för att kicka en Bmw M3 :confused:

Solid snake

Guest
H4 skrev:
Suzuki RG 125F-92 (uttagen 03) Jolly Moto, modifierad luftburk m.m. Räcker för 190+ och att kicka BMW M3

Jaha, måste vara djävulsk snabb för att kicka en Bmw M3 :confused:

Tss, jävla skitsnack.

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
Aprilia rs - 97:a som ska ut för föräljning snart , ännu närmare än vad dom andra skriver .. - Söderhamn :tungan Pm:a om du är intresserad

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!