SolitudE
R.I.P Brorsan!
Honda honda och åter honda, finns det något annat?
(Yamaha är ok)
(hacka inte på mig nu, )
(Yamaha är ok)
(hacka inte på mig nu, )
Macke.. skrev:jag äger 1 Aprilia rs 125 extrema -94 kostar runt 22tusen och e grymt sköna att köra bromsarna på dom e onaturligt bra och väghållningen e ochså bra Det e en hoj att rekomendera
Macke.. skrev:jag äger 1 Aprilia rs 125 extrema -94 kostar runt 22tusen och e grymt sköna att köra bromsarna på dom e onaturligt bra och väghållningen e ochså bra Det e en hoj att rekomendera
Saabmosare skrev:Ok, de låter ju toppen, hittat en 95:a som man funderar lite på nu, men de är i valet och kvalet om de blir en Nsr eller en extrema, dom vanliga rs då? vad skilljer dom från extreman?
Tills man ej vågar längre. Behöver typ en miljard varv för att röra på sig.Rift skrev:bara en lite fråga som egentligen inte har så mycket med den här tråden att göra men hur mycket behöver man varva en aprilia rs/Nsr innan den drar och går bra..
sismo skrev:Tills man ej vågar längre. Behöver typ en miljard varv för att röra på sig.
Solid snake skrev:Extreman är snyggare, lampan skiljer, baken, typ det mesta.
Rift skrev:hehe själv ligger jag på 7 k då börjar den dra, tänkte bara om jag kunde få lite siffror
Bramstedt skrev:Amen va faan ! E det ingen som tycker att grabben ska köpa en Suzuki RGF?! Vafan e detta för mobbing ? :kocko
Köper du en RGF så får du, säg c.a 10 000kr över till annat skoj som effekt å styling. (skydd om du har jobbiga päron)
En RGF har (enligt Bike) Absolut skönast vägegenskaper. Detta går inte att tvivla på, då man kör ifrån betydligt nyare och dyrare hojar lätt. (Brukar säga att rejsa mot en RS e som att stjäla godis av småbarn)
RGF va mkt före sin tid med bl.a. upsidedowngaffel och 4-kolvsok fram.
Detta som jag är på väg att säga brukar jag få stryk för, men jag tycker att en RS e fan inte fin ! Den har ju grodarsle ju !
Sen om du skjutsar nån så håller dom ju på att åka av när sadlen lutar vertikalt.
Säg till om du behöver mera motivation till RGF köp !
ps. RGF har bäst acc och bäst topp! ds.
Ja, har man en RGF kan man ju omöjligt förlora mot en RS125:a.Bramstedt skrev:En RGF har (enligt Bike) Absolut skönast vägegenskaper. Detta går inte att tvivla på, då man kör ifrån betydligt nyare och dyrare hojar lätt. (Brukar säga att rejsa mot en RS e som att stjäla godis av småbarn)
Bramstedt skrev:Amen va faan ! E det ingen som tycker att grabben ska köpa en Suzuki RGF?! Vafan e detta för mobbing ?........
H4 skrev:Suzuki RG 125F-92 (uttagen 03) Jolly Moto, modifierad luftburk m.m. Räcker för 190+ och att kicka BMW M3
Jaha, måste vara djävulsk snabb för att kicka en Bmw M3
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |