moppekalle
Second place ist first looooooser
- Gick med
- 25 Jun 2004
- Hoj
- moped(R1 -05)Pimpad och bromsad!!..68bhp!!..eller var det 168..shit the same
Hejsan,nu vet inte jag om detta är rätt forum för att fråga men ställer frågan och hoppas på svar.
Är nyfrälst inom mc och tankarna går till köp av en 600 och anledningen är att jag är nybörjare och därav storleken på hoj.Skall inte sticka under stol med att jag är intresserad av en sporthoj som ser fräck ut men har ingen kunskap om mc eftersom jag aldrig skruvat med hojjar.Jobbar som bilmekaniker och hållt på med det i 15år så tummen mitt i näven har jag absolut inte.Kikat lite på Kawas ninja 600,Yamaha R6 med flera och frågorna man undrar är då.
Är 1600 välservade mil långt på en hoj?
är ngt märke mer känt för problem än andra?
Skiljer det sig i motorkaraktär från märken fast samma kubik?
Ja man kan väl börja med dessa frågor så slipper man göra det krångligt med flertalet frågor,kommer säkert fler framöver.
Mvh/bilmeken
Är nyfrälst inom mc och tankarna går till köp av en 600 och anledningen är att jag är nybörjare och därav storleken på hoj.Skall inte sticka under stol med att jag är intresserad av en sporthoj som ser fräck ut men har ingen kunskap om mc eftersom jag aldrig skruvat med hojjar.Jobbar som bilmekaniker och hållt på med det i 15år så tummen mitt i näven har jag absolut inte.Kikat lite på Kawas ninja 600,Yamaha R6 med flera och frågorna man undrar är då.
Är 1600 välservade mil långt på en hoj?
är ngt märke mer känt för problem än andra?
Skiljer det sig i motorkaraktär från märken fast samma kubik?
Ja man kan väl börja med dessa frågor så slipper man göra det krångligt med flertalet frågor,kommer säkert fler framöver.
Mvh/bilmeken