Torkel
Tvåtakt, dubbelt så bra!
Dunlop 209 GP fram å bak, inte världens bästa däck i vått om du frågar mig...pyhimysi skrev:2128954Va har 250sp för däck det kan ju även regnat mer när dom körde
Dunlop 209 GP fram å bak, inte världens bästa däck i vått om du frågar mig...pyhimysi skrev:2128954Va har 250sp för däck det kan ju även regnat mer när dom körde
Vad hände med "down is out" ?TwinSucker skrev:2129675Nu är jag lite osäker eftersom jag stod i en av kurvorna hela helgen.
Men var det inte Dennis och hans teamkamrat som körde av i kurvan innan karusellen?
Hur som helst så borde dom ha fått helgens pris, det som hände var att båda åkte av efter varann varpå den en bara skiter i sin hoj och springer fram till sin kompis och hjälper honom upp på banan igen innan han själv tar sig ut på sin hoj och kör upp sig till en andraplats tror jag, grymt snyggt iaf!
Grattis till alla juniorer som trots regn och rusk genomförde tävlingen
//TwinSucker
Fast de kan ju kört av utan att vurpa, jag tänkte också på "down is out" men de kan ju hållit sig på hjulen.RedBaron skrev:2129738Vad hände med "down is out" ?
TwinSucker skrev:2129675Nu är jag lite osäker eftersom jag stod i en av kurvorna hela helgen.
Men var det inte Dennis och hans teamkamrat som körde av i kurvan innan karusellen?
Hur som helst så borde dom ha fått helgens pris, det som hände var att båda åkte av efter varann varpå den en bara skiter i sin hoj och springer fram till sin kompis och hjälper honom upp på banan igen innan han själv tar sig ut på sin hoj och kör upp sig till en andraplats tror jag, grymt snyggt iaf!
Grattis till alla juniorer som trots regn och rusk genomförde tävlingen
//TwinSucker
Kolla fastpicz.se så har ni hela bildsekvensen där hur allt gick tillArthur Dent skrev:2129919Du pratar om Jocke Stensmo och Christoffer Bergman. 2 av Peter Lindéns killar. Jocke var aldrig omkull. Men det var tyvärr Cristoffer, som blev kvar racet ut i lekakulorna. Och, Jocke var snabbast på banan, men slutade på en andraplats efter Dennis.
LOTTAK skrev:2130231Kolla fastpicz.se så har ni hela bildsekvensen där hur allt gick till
Jag tror ju inte att bridgestone bt 090 är så jävla mycke bättre men nåt lä man väll skylla på när man kör 250Torkel skrev:2129178Dunlop 209 GP fram å bak, inte världens bästa däck i vått om du frågar mig...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|