Vilken debut av Dennis Wilje!

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
pyhimysi skrev:
2128954 Va har 250sp för däck :confused: det kan ju även regnat mer när dom körde :confused:
Dunlop 209 GP fram å bak, inte världens bästa däck i vått om du frågar mig...
94_1_closeup.jpg
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
Grattis!

Nu är jag lite osäker eftersom jag stod i en av kurvorna hela helgen.

Men var det inte Dennis och hans teamkamrat som körde av i kurvan innan karusellen?
Hur som helst så borde dom ha fått helgens pris, det som hände var att båda åkte av efter varann varpå den en bara skiter i sin hoj och springer fram till sin kompis och hjälper honom upp på banan igen innan han själv tar sig ut på sin hoj och kör upp sig till en andraplats tror jag, grymt snyggt iaf!

Grattis till alla juniorer som trots regn och rusk genomförde tävlingen :tummenupp

//TwinSucker
 

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
TwinSucker skrev:
2129675 Nu är jag lite osäker eftersom jag stod i en av kurvorna hela helgen.

Men var det inte Dennis och hans teamkamrat som körde av i kurvan innan karusellen?
Hur som helst så borde dom ha fått helgens pris, det som hände var att båda åkte av efter varann varpå den en bara skiter i sin hoj och springer fram till sin kompis och hjälper honom upp på banan igen innan han själv tar sig ut på sin hoj och kör upp sig till en andraplats tror jag, grymt snyggt iaf!

Grattis till alla juniorer som trots regn och rusk genomförde tävlingen :tummenupp

//TwinSucker
Vad hände med "down is out" ?
 

Arthur Dent

Inge Vidare Snabb
Gick med
28 Sep 2004
Ort
Stockholm
Hoj
1100 F, och en trave smått
TwinSucker skrev:
2129675 Nu är jag lite osäker eftersom jag stod i en av kurvorna hela helgen.

Men var det inte Dennis och hans teamkamrat som körde av i kurvan innan karusellen?
Hur som helst så borde dom ha fått helgens pris, det som hände var att båda åkte av efter varann varpå den en bara skiter i sin hoj och springer fram till sin kompis och hjälper honom upp på banan igen innan han själv tar sig ut på sin hoj och kör upp sig till en andraplats tror jag, grymt snyggt iaf!

Grattis till alla juniorer som trots regn och rusk genomförde tävlingen :tummenupp

//TwinSucker

Du pratar om Jocke Stensmo och Christoffer Bergman. 2 av Peter Lindéns killar. Jocke var aldrig omkull. Men det var tyvärr Cristoffer, som blev kvar racet ut i lekakulorna. Och, Jocke var snabbast på banan, men slutade på en andraplats efter Dennis.
 

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Ort
Åtvidaberg
Hoj
-
Arthur Dent skrev:
2129919 Du pratar om Jocke Stensmo och Christoffer Bergman. 2 av Peter Lindéns killar. Jocke var aldrig omkull. Men det var tyvärr Cristoffer, som blev kvar racet ut i lekakulorna. Och, Jocke var snabbast på banan, men slutade på en andraplats efter Dennis.
Kolla fastpicz.se så har ni hela bildsekvensen där hur allt gick till
 

pyhimysi

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Ort
kukikola
Hoj
R6
Torkel skrev:
2129178 Dunlop 209 GP fram å bak, inte världens bästa däck i vått om du frågar mig...
94_1_closeup.jpg
Jag tror ju inte att bridgestone bt 090 är så jävla mycke bättre men nåt lä man väll skylla på när man kör 250 :D
 

Bifogat

  • AP_1117.jpg
    AP_1117.jpg
    26.4 KB · Visningar: 30
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top