hannuse
När resan är målet
Ja, skicka gärna länk, jag är starklar....Haha, gör du det, jag tror du är färgad av att äga en...
Jag såg en till salu på blocket för en vecka sedan, du kanske ska utöka stallet?
Ja, skicka gärna länk, jag är starklar....Haha, gör du det, jag tror du är färgad av att äga en...
Jag såg en till salu på blocket för en vecka sedan, du kanske ska utöka stallet?
Det är inte den bästa hojen för en jordenruntresa, det är tveksamt om det ens är en hoj... Men det är absolut inte en bil iallafall.
En återkommande dröm är att köpa en Bajaj RE i Indien och köra hem. Stupar på att Pakistan känns lite risky i vissa delar och alternativet genom Kina betyder att man måste ha en guide med sig.
Så även om jag vet att jag förlorar så röstar jag på Bajaj RE som bästa jordenrunthojen!??
Autocorrect vill byta ut Bajaj mot bajskorv, man kanske ska se det som en indikation på hur klok min idé är...
En BW, men ändå frän
Alltså, denna del. Var precis ute och cyklade en sväng och nu skrattar jag så jag hostar upp lungornaPrecis ALLT på den var av undermålig kvalitet och gick sönder hela tiden, men det var inget problem för när kolven behövde bytas så kostade den motsvarande 60kr, och då fick man hjälp med att byta den ute på gatan också.
Förvisso slängde "mekanikern" allt han tog loss i en grushög, och delarna som sedan skulle återmonteras torkades hjälpligt av med en trasa som var ännu grusigare än grushögen?
Alltså, denna del. Var precis ute och cyklade en sväng och nu skrattar jag så jag hostar upp lungorna
Nu tycker jag att du inte ska dra in verklighet och logik i min drömresa!Men jag tror du ska provköra en en heldag innan du slår till, jag tror det kan vara en sån där grej som är kul i 10minuter, man kan köra den en timme av envishet, men sen inser man att det inte är så jäkla roligt i längden.
Efter att ha kört XT600E som budhoj så kan jag bara säga att serviceintervallen inte går att jämföra med en modern prestandahögcompshoy. Efter ett par tiotusendetals mil börjar XT600E läcka motorolja någonstans bak till vänster i motorn vilket smörjer drivpaketet och så långe man fyller på med ny olja så är det bara å åk.Det är ju det där med att hitta i en sådan i så bra skick att den är redo att åka jorden runt. Serviceintervallen på äldre hojar är också betydligt tightare än på en modern hoj. Jag tror inte inte riktigt på tanken att en äldre enklare hoj nödvändigtvis är det mest driftsäkra även om den är i perfekt skick.
Du menar 10.000 mil?Den du har...allt annat är en ursäkt brukar det heta och det stämmer nog. Min kompis körde 100mil på 4 dagar på en vespa GTS 300 i förra veckan...mycket mer än många gubbar på GS kör under en livstid....
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |