Vilken jävla amöba...

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
... hoppas han slog sig riktigt ordentilgt!!!

De som någon ggn har varit i Linköping vet förmodligen hur Ågatan ser ut, full med cafféer, pubar och uteställen, alla med sina respektiva uteserveringar. Det finns därför en hel del människor där (fotgängare) och det är också därför trafiken är begränsad av restrektioner för hur och vilka som får köra där.

Tidigare ikväll var det en snubbe, med två hjärnceller som tydilgen står i konflikt med varandra, som skulle visa hur häftig han var. Puckot ville visa hela världen hur tufft det är att köra på slangen och gjorde så mitt på Ågatan :kocko .

Det var väl bara ett under att han vek av åt vänster (och inte åt höger där det satt en massa människor och fikade) in bland cyklarna i ett stort cykelställ. Det flög cyklar åt alla möjliga håll.

Vill bara säga, och jag hoppas, (vilket man egentligen inte ska göra om andra människor... men...) att DU med en gul Triumf fick riktig ont och det var rätt åt dig att du fick åka bil därifrån och lämna hojen!!! Ägaren av denna hoj, ta inte åt dig, det sades att du hade lånat ut den till en vän.

:kocko :kocko :kocko

Ulvheden

Äntligen med hoj igen :)
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
hemmalagad R1-00*såld* CB1000ra -12 gsx-r 600 -01 *skrotad*
Ajajaj..... låter ju mindre skönt att landa ibland cyklar!! :brinnerup

Antar att brudarna flockades kring tuffingen sen!! :hihi

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
haha, vilken 0'a.... lite synd att det slutade sådär bara. Hade varit bättre på farbror blå tagit han!

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Ja det låter ju onekligen som att han har sig själv att skylla....

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Låter onekligen klantigt. Men hur kunde han lyckas hamna i cykelstället? Alltså, jag kan förstå om han kört på nån som dök upp framför honom men cykelstället måste väl ha stått rätt still iaf? Hur fan gjorde han? För det låter inte som han slog runt eller så?

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
UltraMarine skrev:
Undrar vad han skrev i skadeanmälan till försäkringsbolaget... blev väl en massa cyklar att ersätta...

Händelse:
Jag stog stilla med en hoj på Ågatan när jag plötsligt blev attakerad av ett cykelställ fullt med cyklar. Jag var helt chanslös... :tomten

En klantig och förbenat omdömmeslös handling. :4skrika

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Kan ni ta och andas lite eller? Fan va trött jag blir på hyckleriet alltså.
Flera här på SH gillar att stunta och har definitivt gjort det i "stan" för att impa på folk, men när det passar att klanka ner på nån som gjort en misslyckad wheelie (eller vad det var) i stan är alla snabba med att peka finger och skratta.

Fakta:
1) jag var inte där själv och har inte sett hur det gått till
2) jag KANSKE känner han som körde hojen (inte pratat med honom, om det är han)

Jag fick höra av en kompis som fått höra av sin bror som fått höra av en jobbarkompis om denna incident som Santo berättar, och oavsett hur korkat det var tycker jag DU Santo visar en jävla människosyn när du önskar någon att skada sig ordentligt bara för att han gjorde en dum grej.
What goes around, comes around.

Till sist vill jag bara säga följande:
Att wheela på ågatan är mindre smart, det håller jag med om helt pga att det är kurvigt, backigt, kullersten och framförallt fullt av folk. Så det beslutet att wheela där försvarar jag INTE!

Peace!
/RuffRyder

HanneZ

Guest
Det är ett betydligt sjukare att önska en annan människa smärta än att försöka impa på folk inne i stan!

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
RuffRyder skrev:
Jag fick höra av en kompis som fått höra av sin bror som fått höra av en jobbarkompis om denna incident som Santo berättar, och oavsett hur korkat det var tycker jag DU Santo visar en jävla människosyn när du önskar någon att skada sig ordentligt bara för att han gjorde en dum grej.
What goes around, comes around.

Jo kanske det...

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
Japp, låter verkligen lågt att önska någon annan skada pga han tabbat sig. Men när vissa andra visar upp sina filmade wheelies på trafikerade vägar och utsätter medtrafikanter för fara, eller försöker slå tider på slingerbulten så får de inget annat än ryggdunkar...

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
JoUh skrev:
Japp, låter verkligen lågt att önska någon annan skada pga han tabbat sig. Men när vissa andra visar upp sina filmade wheelies på trafikerade vägar och utsätter medtrafikanter för fara, eller försöker slå tider på slingerbulten så får de inget annat än ryggdunkar...

Iofs så har du rätt :confused:

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
haha.. önskar han inget ont, ingen kom ju till skada.. men jag hade garvat så röven sprack!! :rofl :arsele

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
JoUh skrev:

Ryggdunkningar vettefan, det ingår ju onekligen i konceptet mc att man kör fortare än vad som är tillåtet allt som oftast.

Att däremot stunta i stan eller filma idiotfärder på tid är ju så jävla puckat att man saknar ord. Vanligtvis ett sorgligt uttryck för osedvanligt små könsorgan.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept