Hähä årets hittills skönaste dag lätt
Här är min!
Åkte hemifrån vid 9-tiden till eskilstuna-hälleforsnäs där är det grymma vägar. Körde ett par repor på en fin bergådalbaneväg sen bar det iväg österut till motorvägen norrut mot södertälje, BULTEN nästa!!
Första gången ever för mig jag körde bulten. Helt sjukt KUL jag kan förstå de boende blir sura hahaha det var ju hur mkt hojar som helst!
Jag började ganska inspirerat genom fotokurvan osv (OMG vilken skön kurva) men sen kom jag in i en störtskön nästan 90graders och vafan det låg GRUS, såg förfan ut som om det var grusväg alltså helt sjukt jag trodde allvarligt att jag skulle gå av där. Men som tur är körde jag inte såå fort och lyckades komma igenom den hel. Blev lite skakis och höll mig lugn ett tag men hornen växte ut till andra repan då hade jag lättat på trycket.
Det var ju så mkt trafik på vägen också, är det mycket lugnare på kvällskvisten så man kan köra på lite ?
Sen bogan, va väl rätt sjysst väg men jag diggade bulten mycket mer och med facit i hand borde jag stannat där för jag åkte fel sen när jag skulle till enköping på 50års-kalas
hemma 19:30 fyfan va skönt supernöjd med Rettan också, vilken hoj!
syns imorn