Vilken jävla dag

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Plockade ut hojen, lite grinig, men startade iaf. Ut och leka av sig lite, hem, samla krafter, möta upp Bettskena, ut till Vaxholm som var fullt av hojbröder. Glass, dricka, snacka skit, Bogan, Lidingö, mera lek. Nu starköl, köttet ligger på grillen och det är så varmt ute att man kan sitta på altanen och käka.

Fucking epic.

:yoparty

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Gnid salt i såren bara för jag inte kunde :mad:

(låter som en kanon dag :) )

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Lider med dig,har genomlidit något liknande idag fast jag åkte med tanten och har ett glas rött i näven. :)

Henrik

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Hähä årets hittills skönaste dag lätt :) Här är min!

Åkte hemifrån vid 9-tiden till eskilstuna-hälleforsnäs där är det grymma vägar. Körde ett par repor på en fin bergådalbaneväg sen bar det iväg österut till motorvägen norrut mot södertälje, BULTEN nästa!!

Första gången ever för mig jag körde bulten. Helt sjukt KUL jag kan förstå de boende blir sura hahaha det var ju hur mkt hojar som helst!
Jag började ganska inspirerat genom fotokurvan osv (OMG vilken skön kurva) men sen kom jag in i en störtskön nästan 90graders och vafan det låg GRUS, såg förfan ut som om det var grusväg alltså helt sjukt jag trodde allvarligt att jag skulle gå av där. Men som tur är körde jag inte såå fort och lyckades komma igenom den hel. Blev lite skakis och höll mig lugn ett tag men hornen växte ut till andra repan då hade jag lättat på trycket.

Det var ju så mkt trafik på vägen också, är det mycket lugnare på kvällskvisten så man kan köra på lite ?

Sen bogan, va väl rätt sjysst väg men jag diggade bulten mycket mer och med facit i hand borde jag stannat där för jag åkte fel sen när jag skulle till enköping på 50års-kalas :D

hemma 19:30 fyfan va skönt supernöjd med Rettan också, vilken hoj!

syns imorn :D

Panzaa

Bättre att verka än att förverkas
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2010 Chubby Betty Fukkobygge, 2011 Triumph HH-Special, 1988 FZ 750, YZF 426
Grisar!

Steg upp 9 åkte till polarn å hjälpte honom flytta hela dagen... svor satan vid varje möte med en hoj :(

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
Jävla as, nu har du förstört alla dagar fram tills den 3e juni. Kan inte köra förns dess. :gråta

Här är det 17 grader sol och sopat på gatorna, sämst hojväder heltenkelt, kunde inte vara sämre, fy fan jag e glad att jag inte kan köra än. :glömdet

Ampland89

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2009
Hoj
2008, Ktm500+
23 Grader i Uppland idag!!i^^hörde några hojjar dra förbi i 200 blås:p nån här kanske?

stroemberg

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2009
Hoj
Monster 900
Det ända min dag saknade var lite hoj åka!

27+ i Malmös sol, helt smockat med folk i pildammsparken. Alla grillar kickar boll och leker med hundar med en kall i handen. Hem och grilla på innergården och nu blir det till att chilla. Kanske orkar man sig ut på en longboard tur innan det är mörkt ute. Utan för fönstret har hojarna susat förbi hela dagen, underbart ljud!

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Hjälpte en övnings körare putta igång sin stackars lidande tdm idag på mcdonalds, det närmsta hoj åkande jag kom idag :huvet

Isak

Åk ni i förväg så väntar jag där framme
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
Ktm 625,er6-n
Grisar!

Steg upp 9 åkte till polarn å hjälpte honom flytta hela dagen... svor satan vid varje möte med en hoj :(

Fy fan sån dag har jag oxå haft...jag håller på att flytta hela dan idag och imorgon....solen bara skiner och hånar mig totalt:huvet :finger

sportbike

Guest
Vilken jävla dag,som sagt.
Här skulle det brassas i helv.
Först skulle alla med.
Sen kunde ingen.
Till sist skulle en polare med i alla fall.
Sprillans hoj.
Brassa helvet rakt ut i spenaten.
Va säger man......världsklass.

Peterlan

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Mar 2006
Hoj
Gammal Funduro
Håller med om att det var en jäkla dag. När man för första gången på över ett år blir ledig från min grabb, som är handikappad, mer än nån timme, då blir jag tvungen att åka ner på jobbet... Jag som planerat att åka hoj hela dagen.
En timmes hojkörning var allt jag fick, innan det var dags att ta bilen och hämta slyngeln igen. Men nu sover han, undrar om man skulle smita ut ett tag...

Ampland89

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2009
Hoj
2008, Ktm500+
Håller med om att det var en jäkla dag. När man för första gången på över ett år blir ledig från min grabb, som är handikappad, mer än nån timme, då blir jag tvungen att åka ner på jobbet... Jag som planerat att åka hoj hela dagen.
En timmes hojkörning var allt jag fick, innan det var dags att ta bilen och hämta slyngeln igen. Men nu sover han, undrar om man skulle smita ut ett tag...

Gör så :) lite avkoppling ..

SiNteX

Evil Twin
Gick med
4 Jan 2008
Hoj
-----
Gaah, min hoj har stått still hela dagen (sedan i onsdags faktiskt) med elfel. Lokaliserade det och fixade det som fixas borde och ska sätta ihop resten av cykeln imorrn och försök fånga Söndagens åkande iallafall!

IQ

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2004
Hoj
F800
Härlig dag! Min började dåligt. Fick åka till plantagen och köpa planteringsjord. Trots att jag var där redan halv elva så var det knökat. Tror att jag fick stå 20 min i kassakön. Inte så kul när man ska ut och köra.

Sen blev det lite åka i alla fall. Kompisen har Triumph, så jag fick testa denna:

http://www.avamc.se/begagnat/205-srp880.html

Riktigt skön faktiskt. Ska man slå till?

Bara köp! Den hojen är trevlig. Hade en i 2år som jag saknar i bland...

Joppi

Gick med
30 Jul 2008
Hoj
VTR
Tvättade min bil som var så smutsig att det inte gick att se vad det var för färg, sen bytte jag till sommardäck. Hörde hojar hela tiden:huvet

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC