Klart jag ser smileys! Men det finns andra som kanske inte fattar att du skämtar! Jag gör det men kanske inte alla som läser här.
Tror bara att senaste månaden har 2st frågat mig om vad det är för en idiot som kallar sig Sandstream här. Nästa gång så låter jag dig kanske framstå som en sådan om nån annan frågar mig...
Jag mekar alla typer av hojar så jag vet att en racer inte behöver nån speciell mekning som tar all tid ända tills april! Man följer ett schema på när det är dags att byta ut normala slitagegrejjer och under en vinter så är det rätt svårt att komma upp i några serviceintervaller då hojen står still.
Du verkar tro på fullaste allvar tro att för att forummedlemmar som tidigare körde i en viss klass inte skriver längre så finns det mindre intresse för en klass? 250cc förare skriver väl ungefär nån % mera än vad tex PRO-SBK förare gör på det här forumet.
Eftersom du nu frågar så verkar det ändå som att du ändå inte vet så mycket som du ibland verkar framställa dig veta om andra klasser. Enda som jag vet slutar i 250cc är Jan Corneliusson pga att han fått annat jobb som gör det svårt för honnom att fortsätta som förare. Han kommer dock driva teamet vidare. Är lite osäker på hur mycket Raffe kan köra pga sin handskada.
3st som provade på 250cc i år kommer att köra nästa år. Det teamet jag kör för kommer ha 3st förare i 250cc. Vet att en del från grannländer är sugna på att köra fler race här med. Jag kan inte se nått minskande intresse mot året innan. Visst är det färre förare än dom 2 åren man hade tv-sändningar för klassen 2005-06. Men det var nog rekord för hela 1900-talet i antal förare då.
Nej jag är inte bitter för att Honda slutar göra 2-t. Dom kommer förmodligen komma med nya hojar till klasserna. Det blir kul att få kolla in hur dom är! Finns inget som säger att dom senare kan komma tillbaka med 2-t. Vet att det kommer släppas en ny 2-t racer innom en väldigt snar framtid från en annan tillverkare. Förmodligen redan till att kunna användas till nästa säsong om ryktena stämmer.
Det som stör mig, och många andra, är när folk som du pratar ner andra klasser hela tiden. Du gör det kanske omedvetet eller medvetet för att själv kunna framstå som bättre? Har du problem med att du kör som supportklass till 125r så låt då bli att säga det då eller hacka på dom så fort du kan. Du har din egen klass att prata om isf. Finns folk som lägger ner mycket tid och pengar och gör det så seriöst dom kan i alla klaserna. Att sen folk sprider rykten och är sarkastiska/ironiska över dom och deras sattsningar och sen skyller på att alla dom inläggen bara var på skoj för att det fanns en smileys med.. ja.. Har svårt att se att sånt för något possitivt med sig?