vilken linje går du ?

du går

• Antal röstningar
    0

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Madass_ skrev:
2631877 Bild och form just nu men ska börja på Bygg :tummenupp .
Palla alla fjolliga tjejer som bara ritar :huvet

aaah vaffan har du emot brudar som ritar? finns inget mer chill än å gå in på en estetlektion å bara chilla gärnet.

fast jag går inte ren bild å form. teknik med industriell design som inriktning.

de som e så jävla gött e att vi har de så jävla slappt än så länge:D har kompisar i både natur å samhäll på samma skola å dom har hur mycke som helst å göra, typ snittar 2 prov i veckan:D. vi har typ ingenting:)

fast fan idag blev de inte lika kul när vi fick vårat schema för vårterminen. FY FAN VA SEGT DE BLEV. går till 4 varje dag utom torsdag då de va 3 lr nåt. börjar 8 alla dagar utom 3 dagar i veckan, 10 en dag och 8 lr 11 varannan fredag.
typ nu har jag hur schtek schema som helst:huvet

börjar dra ihop sej till jullov snart BTW:yoparty denna terminen har gått sjutk fort.

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
jag går restaurang linje, det är soft, men negativa är väll att man väger 10 kg för mycket när man går ut 3:an :gnissla

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
125_next skrev:
2530268 Men det kan ju bli för mkt bilar ju :p Men ett annat exempel volten är en slang på en kompresor och själva trycket är ampernen asså eller kasnke tvärt om ? :va

Eller att volten är en slang och amperne själv styrkan på hur mkt luft det komemr i slangen?
:3freak
späning kittlas amphere dödar :cdevil

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Äckelteknik med inriktning på datorer typ.. programmering, cisco-nätverkskurs och blä! :huvet

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
gick NV-teknisk med IT som inriktning... ganska osocial linje men fick många schyssta polare :p

Du får definitivt inte jobb utan att plugga vidare.

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
t4pp3r skrev:
2634955 aaah vaffan har du emot brudar som ritar? finns inget mer chill än å gå in på en estetlektion å bara chilla gärnet.

fast jag går inte ren bild å form. teknik med industriell design som inriktning.

de som e så jävla gött e att vi har de så jävla slappt än så länge:D har kompisar i både natur å samhäll på samma skola å dom har hur mycke som helst å göra, typ snittar 2 prov i veckan:D. vi har typ ingenting:)

fast fan idag blev de inte lika kul när vi fick vårat schema för vårterminen. FY FAN VA SEGT DE BLEV. går till 4 varje dag utom torsdag då de va 3 lr nåt. börjar 8 alla dagar utom 3 dagar i veckan, 10 en dag och 8 lr 11 varannan fredag.
typ nu har jag hur schtek schema som helst:huvet

börjar dra ihop sej till jullov snart BTW:yoparty denna terminen har gått sjutk fort.

Grattis, just nu har vi de fan hårdare än naturarna på skolan..ligger före dem i matte osv:3freak

Men stackars dig, börjar 8 varje dag utom 2 pga. att jag valt bort kurser...

OBS, går också teknik, första året..:gnissla

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
prulle skrev:
2635075 JAha du mennar 3 år och sen inget jobb? :hihi

Precis. Sen att det är värdelöst tråkigt och helt crap gör inte saken bättre.

Edit: Vad händer i helgen då? Ere krök eller?

Last edited:

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
t4pp3r skrev:
2634955 aaah vaffan har du emot brudar som ritar? finns inget mer chill än å gå in på en estetlektion å bara chilla gärnet.

Jag är en själv, och har gått i en klass med 27 st likadana. Jag måste få byta miljö helt enkelt :tungan

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Itacha75 skrev:
2635212 Precis. Sen att det är värdelöst tråkigt och helt crap gör inte saken bättre.

Edit: Vad händer i helgen då? Ere krök eller?
Niet fucking anning vi måste fan se till att det blir det. på lörda för lörda daga ska jag köra enduro troligen.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln