Madass_ skrev:2631877Bild och form just nu men ska börja på Bygg .
Palla alla fjolliga tjejer som bara ritar
Det slår aldrig felMr EmCom skrev:2634998jag går restaurang linje, det är soft, men negativa är väll att man väger 10 kg för mycket när man går ut 3:an
va?Loy skrev:2635015Det slår aldrig fel
Jag menade det Det slår aldrig fel, alla i hr3 är fetaMr EmCom skrev:2635022va?
asså det finns inte en 3:a som inte är gräddig
jaaLoy skrev:2635024Jag menade det Det slår aldrig fel, alla i hr3 är feta
späning kittlas amphere dödar125_next skrev:2530268Men det kan ju bli för mkt bilar ju Men ett annat exempel volten är en slang på en kompresor och själva trycket är ampernen asså eller kasnke tvärt om ?
Eller att volten är en slang och amperne själv styrkan på hur mkt luft det komemr i slangen?
JAha du mennar 3 år och sen inget jobb?Itacha75 skrev:2635072Äckelteknik med inriktning på datorer typ.. programmering, cisco-nätverkskurs och blä!
Gradera?Mr EmCom skrev:2635029jaa
bara hoppas jag orkar hålla mig kvar till tränignen.. ska gradera mig den 14 btw..
t4pp3r skrev:2634955aaah vaffan har du emot brudar som ritar? finns inget mer chill än å gå in på en estetlektion å bara chilla gärnet.
fast jag går inte ren bild å form. teknik med industriell design som inriktning.
de som e så jävla gött e att vi har de så jävla slappt än så länge har kompisar i både natur å samhäll på samma skola å dom har hur mycke som helst å göra, typ snittar 2 prov i veckan. vi har typ ingenting
fast fan idag blev de inte lika kul när vi fick vårat schema för vårterminen. FY FAN VA SEGT DE BLEV. går till 4 varje dag utom torsdag då de va 3 lr nåt. börjar 8 alla dagar utom 3 dagar i veckan, 10 en dag och 8 lr 11 varannan fredag.
typ nu har jag hur schtek schema som helst
börjar dra ihop sej till jullov snart BTW denna terminen har gått sjutk fort.
prulle skrev:2635075JAha du mennar 3 år och sen inget jobb?
t4pp3r skrev:2634955aaah vaffan har du emot brudar som ritar? finns inget mer chill än å gå in på en estetlektion å bara chilla gärnet.
fast jag går inte ren bild å form. teknik med industriell design som inriktning.
ja på träningen.. tae kwon do..Loy skrev:2635098Gradera?
Niet fucking anning vi måste fan se till att det blir det. på lörda för lörda daga ska jag köra enduro troligen.Itacha75 skrev:2635212Precis. Sen att det är värdelöst tråkigt och helt crap gör inte saken bättre.
Edit: Vad händer i helgen då? Ere krök eller?
Glassen skrev:2529796Jag går BilSystemTeknik i arjeplog Nu blev ni avis va?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|