paddesputnik
På Körskolan....
cRoC skrev:Läs 5-10 timmar!
de va ju inte så värst mkt! trodde det skulle va mkt värre...jag läste 34 timmar till mitt eu kort började 2 månader innan jag fyllde 15
cRoC skrev:Läs 5-10 timmar!
paddesputnik skrev:hur svårt är det? asså på en skala 1-10?
hur länge lästa du till det?
RED_LiME skrev:Det är svårare än du tror... börja med EN körlektion att betala för... sen märker du själv hur många fler du behöver... men om du är skillad som fan på att köra lätt mc i trafik så kör upp direkt... Vår körkortslärare sa att dom som har mkt erfarenhet av att köra med moppar och sånt får räkna med ändå en tio st lektioner... dom är ungeför 40 minuter en lektion..
Haha! Jag fick provet med mig hem att träna på så jag tränade i ca 2 timmar och hade alla rätt...paddesputnik skrev:de va ju inte så värst mkt! trodde det skulle va mkt värre...jag läste 34 timmar till mitt eu kort började 2 månader innan jag fyllde 15
kaZmur skrev:Haha! Jag fick provet med mig hem att träna på så jag tränade i ca 2 timmar och hade alla rätt...
paddesputnik skrev:asså nu menar bland dom andra "vanliga" hojarna i samhället...nsr,mito,rgf,rs osv.
cRoC skrev:Vad va det för jävla tzr? Om jag inte minns fel så drar din hoj 0-100 på 11 i nyskick?
6000 billig då kan ja köpa en sån av dig för den slantencRoC skrev:Vet inte riktigt, många har problem med att avgasportarna faller ihop. Och om jag inte minns fel kostar dem 6000kr. Snygg är den, och bra effekt.
cRoC skrev:Vad va det för jävla tzr? Om jag inte minns fel så drar din hoj 0-100 på 11 i nyskick?
cRoC skrev:Hm är inte en 125a ganska sliten efter 2000 mil?
cRoC skrev:Heheh jag tänkte på hur de brukar skötas 125or är väl inte precis snällt körda vanligtvis.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|