vilken omkörning!!!!!!

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
:bow Sete :bow

Blir återigen så less på kommentatorerna, som trots att Rossi blir regelrätt läxad idag (finns inga ursäkter idag) inte kan snacka om annat än att "Rossi är överlägsen", "kattens lek med råttan" osv ....
dags att vakna Björn och Co. ??!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
J-Bone skrev:
:bow Sete :bow

Blir återigen så less på kommentatorerna, som trots att Rossi blir regelrätt läxad idag (finns inga ursäkter idag) inte kan snacka om annat än att "Rossi är överlägsen", "kattens lek med råttan" osv ....
dags att vakna Björn och Co. ??!

Nog för att Sete körde ikapp Rossi, men nog fan såg det ut som om Rossi kopplade på draghandsken på Setes hoj efter att Sete hade kört om! Rossi hade ju sitt framdäck mer eller mindre planterat i Setes bakhjul hela tiden.

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Ebbe skrev:
Nog för att Sete körde ikapp Rossi, men nog fan såg det ut som om Rossi kopplade på draghandsken på Setes hoj efter att Sete hade kört om! Rossi hade ju sitt framdäck mer eller mindre planterat i Setes bakhjul hela tiden.

vilket betyder? :confused: varvtiderna sjönk ju för båda efter att Sete hade gått om....

Jag antar att Rossi lät nån annan vinna... igen :rolleyes: *suck*

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
J-Bone skrev:
vilket betyder? :confused: varvtiderna sjönk ju för båda efter att Sete hade gått om....

Att Sete kör bättre med draghjälp kanske! När det sen blev "öppet spår" sjönk ju tiderna som sagt en del. Det kan ju oxå skyllas på snåla, stängande spår iofs. Men nog fan körde Sete bra, han vann ju!!! :tummenupp

Late starter

hellre än bra
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
Honda VTR Eldstorm
Stort Grattis till Sete! :tummenupp En värdig vinnare som inte fegar ur och bjuder på en riktig show.
Om Rossi kunde vunnit?? Han borde försökt köra om lite tidigare, men det är ju inte första gången som han gör misstag i slutfighten. :D
Ett par gånger mot Sete och Loris i år och ett par gånger i fjol mot Barros på V5,a
Synd för racet att Biaggi fick en dålig start.

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
J-Bone skrev:

Ta med ett flak bira och en flaska wirre till Öland. Vi ska ha en låååång diskussion ang. detta... :D
Biran behövs för att väta strupen och Wirren för att förbrödra igen :D :lol :rock

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
PutteLiten skrev:
Ta med ett flak bira och en flaska wirre till Öland. Vi ska ha en låååång diskussion ang. detta... :D
Biran behövs för att väta strupen och Wirren för att förbrödra igen :D :lol :rock

Åneeej, jag ska dela stuga med en såndär rossiüberalles person ?!?! Satan, det här kommer att bli jobbigt... :D

Flaket köpes på plats, hur fan jag ska få det till campingen återstår att se, kanske nån vänlig jänkartok ger mig skjuts till "affärn"? Det skulle :rock

Virren går nog ner i ryggan så den följer med :öl

Det här kommer att bli sköj :crash

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
J-Bone skrev:
Åneeej, jag ska dela stuga med en såndär rossiüberalles person ?!?! Satan, det här kommer att bli jobbigt... :D

Flaket köpes på plats, hur fan jag ska få det till campingen återstår att se, kanske nån vänlig jänkartok ger mig skjuts till "affärn"? Det skulle :rock

Virren går nog ner i ryggan så den följer med :öl

Det här kommer att bli sköj :crash

Hehe, ingen fara. Min favis är CAPIrossi. :D

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
PutteLiten skrev:
Hehe, ingen fara. Min favis är CAPIrossi. :D

Det är lugnt, när diskussionen blir för het tar vi en virre och vänder oss mot Texas för att hedra RR-guden.

Bifogat

• kevin85.jpg
    kevin85.jpg
    18.5 KB · Visningar: 485

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Nyteknik skrev:
RR-guden? Då måste jag bifoga en bild från försäsongstest på Sepang -99.

Jag synar och höjer med den här. ;)

pg%2085.jpg

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Strider skrev:
Jag förstår inte hur så många kan höja Schwantz till skyarna. Visst en duktig förare, men mästare, NIX.

World Champion. :fakta

Och, han körde i FLERA år med en Suzuki som inte gick att vinna med. Typ som den nuvaraden Suzukin...

Kevin körde dock skiten ur den hojen. :)

Cool kille dessutom. :)

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Strider skrev:
Jag förstår inte hur så många kan höja Schwantz till skyarna. Visst en duktig förare, men mästare, NIX.

Doohan, Rainey, Lawson, Rossi då snackar vi mästare.

Sete tycks ha kommit i flytet och ha fått vinnarskalle. Det är kul för det är en kille som vågar utmana Rossi och inte hänga med huvdet om de andra gör. Biaggis största problem och begränsning är att han inte själv tror att han kan besegra Rossi över en hel säsong. Inte förrän han får sina mentala spärrar ur skallen så kommer han att kunna slå Rossi. Han borde söka hjälp hos en psykolog om han inte redan har gjort det.

Sete har kommit mycket längre än Max.

Vilken underbar avslutning av säsongen skulle det inte vara om Sete och Vale kunde kämpa om titeln intill sista racets sista kurva. :tummenupp

Ehh... du ska nog läsa på lite till tror jag.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning