kocken
Guest
grattis sete!!
J-Bone skrev:Sete
Blir återigen så less på kommentatorerna, som trots att Rossi blir regelrätt läxad idag (finns inga ursäkter idag) inte kan snacka om annat än att "Rossi är överlägsen", "kattens lek med råttan" osv ....
dags att vakna Björn och Co. ??!
Ebbe skrev:Nog för att Sete körde ikapp Rossi, men nog fan såg det ut som om Rossi kopplade på draghandsken på Setes hoj efter att Sete hade kört om! Rossi hade ju sitt framdäck mer eller mindre planterat i Setes bakhjul hela tiden.
J-Bone skrev:vilket betyder? varvtiderna sjönk ju för båda efter att Sete hade gått om....
Jag antar att Rossi lät nån annan vinna... igen *suck*
J-Bone skrev:vilket betyder? varvtiderna sjönk ju för båda efter att Sete hade gått om....
Jag antar att Rossi lät nån annan vinna... igen *suck*
PutteLiten skrev:Ta med ett flak bira och en flaska wirre till Öland. Vi ska ha en låååång diskussion ang. detta...
Biran behövs för att väta strupen och Wirren för att förbrödra igen
J-Bone skrev:Åneeej, jag ska dela stuga med en såndär rossiüberalles person ?!?! Satan, det här kommer att bli jobbigt...
Flaket köpes på plats, hur fan jag ska få det till campingen återstår att se, kanske nån vänlig jänkartok ger mig skjuts till "affärn"? Det skulle
Virren går nog ner i ryggan så den följer med
Det här kommer att bli sköj
PutteLiten skrev:Hehe, ingen fara. Min favis är CAPIrossi.
Nyteknik skrev:RR-guden? Då måste jag bifoga en bild från försäsongstest på Sepang -99.
J-Bone skrev:Det är lugnt, när diskussionen blir för het tar vi en virre och vänder oss mot Texas för att hedra RR-guden.
Strider skrev:Jag förstår inte hur så många kan höja Schwantz till skyarna. Visst en duktig förare, men mästare, NIX.
Strider skrev:Jag förstår inte hur så många kan höja Schwantz till skyarna. Visst en duktig förare, men mästare, NIX.
Doohan, Rainey, Lawson, Rossi då snackar vi mästare.
Sete tycks ha kommit i flytet och ha fått vinnarskalle. Det är kul för det är en kille som vågar utmana Rossi och inte hänga med huvdet om de andra gör. Biaggis största problem och begränsning är att han inte själv tror att han kan besegra Rossi över en hel säsong. Inte förrän han får sina mentala spärrar ur skallen så kommer han att kunna slå Rossi. Han borde söka hjälp hos en psykolog om han inte redan har gjort det.
Sete har kommit mycket längre än Max.
Vilken underbar avslutning av säsongen skulle det inte vara om Sete och Vale kunde kämpa om titeln intill sista racets sista kurva.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|