Eas
Vill mycket! Kan lite!
Ska köpa nytt! Vilken platta är absolut bäst?? Jag bryr mig inte om priset utan ska ha det bästa!
Tacksam för ALLA tips!!
/Eas
Tacksam för ALLA tips!!
/Eas
Last edited:
Är det en sådan här??Blitzen skrev:Har en sån Daineseväst med dragkedja, sitter gjuttet på kroppen utan att vara ivägen. Funkar jättebra för mig både vid tävlande och på gatan.
Kan inte annat än att hålla med.... Har också ett ledat med njurbälte... kannonkvalla, ca 5år nu och inga problem.Neutral skrev:Jag har ett Dainese av ledad typ med hängslen och njurbälte. Kardborren är lika bra nu som för snart 10 år sedan.
Då var inte mitt någon måndagsex iaf utan tydligen lika dåligt som alla andra.Oops skrev:Halvarssons Track är mjuk och följsam, fick bäst i bikes test. Har haft samma trassel med kardborrebandet. Det suger, den var ju inte billig direkt. ca 1200. Man börjar då att fundera varför det blir så; dålig konstruktion från början, eller dålig kvalitetskontroll? Inget av alternativen känns OK.
nästan, fast svart med 7-8 svarta segment i ryggen som har HPC,en slags bikake aluminiumkonstruktion under plasten plus mjuka skydd över nyckelben m,.mEas skrev:Är det en sådan här??
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|