Vilken SMC kurs har du anmält dig till?

timm

Medlem
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
Skeppshult. En blå.
Man får ju börja nånstans, så:
BKK Knutstorp 4/6 steg 1
:)

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
18/4 gelleråsen tillsammans med tjejen,har ju lyckats lägga alla g-åsensöndagarna i strid med mitt schema!
Kanske 8/5 oxå,får se hur det känns i plånboken frampå,har just betalt Kemora för mig och tjejen.

Henrik

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
BKK 27/6 Gelleråsen blev det. Skulle vara litet bättre med en kurs tidigare på säsongen, men det krockar med jobb och andra åtaganden. Man får väl hålla till godo med Tuvängen så länge...:)

Första kursen på storbana. Spännande!

Wisborg

Åker alldeles för lite =)
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
CBR 600rr,
BKK 27/6 Gelleråsen blev det. Skulle vara litet bättre med en kurs tidigare på säsongen, men det krockar med jobb och andra åtaganden. Man får väl hålla till godo med Tuvängen så länge...:)

Jasså det blev en anmälan till sist. Jag har fortfarande inte bestämt mig. Ska fundera över helgen. :gnissla Är T med också eller är du själv än så länge?

//S

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
T är ännu inte med. Ensam än så länge. Vet att det är minst en från Tuvängenkörningarna som är bokad.

//D

He rik

Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95

Har lekt runt på rolig väg med en st och den gick det att gasa på riktigt bra med när man hittade hem på den,skulle nog kunna ha riktigt kul med en sån på bana.
RS är väl nästan samma hoj va?

Skulle tro att du får skitkul!

Henrik

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Ja, såvitt jag kan se är det samma lika. ST har andra mätare, kanske litet högre styre och andra backspeglar. Det är det jag tänkt på när man sett dem bredvid varandra. Å visst rör den på sig. Tillräckligt för mig iaf.

Jag hoppas att jag får skitkul!!! Om nöjesökningen håller samma förhållande som banbredden mellan gokartbana och storbana kommer det bli kalas.

Själv då, inga kurser?

He rik

Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Ja, såvitt jag kan se är det samma lika. ST har andra mätare, kanske litet högre styre och andra backspeglar. Det är det jag tänkt på när man sett dem bredvid varandra. Å visst rör den på sig. Tillräckligt för mig iaf.

Jag hoppas att jag får skitkul!!! Om nöjesökningen håller samma förhållande som banbredden mellan gokartbana och storbana kommer det bli kalas.

Själv då, inga kurser?

Står högre upp,kemora och den 18/4 på g-åsen,vill ett par till men eftersom även tanten kör så blir det lite dyrt när alla kostnader fördubblas så får kolla ekonomin lite längre fram.

ST(och troligtvis RS) är nog väldigt underskattade hojar,var den uppfattningen jag fick iaf,låg försäkring och jäkligt körbara,får jobba lite mer med de bara jämfört med R-hojarna men det är ju ingen nackdel ur nöjessynpunkt.

Ha de kul. :)

Henrik

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Kemora :yoparty Sen blir det nån Gelleråsen under SMC's regi också.

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
Shk 31/5 Gelleråsen än så länge,hoppas på lottovinsten så att man kan åka några till....:D

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring