Vilken SMC kurs har du anmält dig till?

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Blir jag ensam på gelleråsen 8/7?
Fanns tyvärr inga SHK som låg lämpligt så det fick bli en BKK,
chansade på medelhastighet eftersom det är första gången på storbana.

Kommer antagligen hänga på rörken så ofta jag hinner också, så hinner
jag köra in mig på hojen. Hoppas den inte är för klumpig bara :rolleyes:
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Får väl kika förbi en sväng :D

tycker jag du ska:tummenupp

Vet inte om du ska köra något men du får gärna agera lite kameraman också så kan jag göra detsamma när du kör!:)

Blir jag ensam på gelleråsen 8/7?
Fanns tyvärr inga SHK som låg lämpligt så det fick bli en BKK,
chansade på medelhastighet eftersom det är första gången på storbana.

Kommer antagligen hänga på rörken så ofta jag hinner också, så hinner
jag köra in mig på hojen. Hoppas den inte är för klumpig bara :rolleyes:

hade inte du strypt också? anyway om det är första gången på bana rekommenderar jag långsamma då det ändå är rätt fort det med:) Och vad du valt på sidan spelar ingen roll, man delar upp sig där ändå:tungan
 
Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
tycker jag du ska:tummenupp

Vet inte om du ska köra något men du får gärna agera lite kameraman också så kan jag göra detsamma när du kör!:)



hade inte du strypt också? anyway om det är första gången på bana rekommenderar jag långsamma då det ändå är rätt fort det med:) Och vad du valt på sidan spelar ingen roll, man delar upp sig där ändå:tungan

Jarå plockar allt me kameran :tummenupp
Får se ifall man hittat nå motardsulor te KTMen tills dess så kanske man skruvar på dom o tar ett par varv me.
Kanske rentav blir att man står där o flaggar hela dan me som vanligt :näsblod
 

freddan69

fredrik wallin
Gick med
16 Jun 2008
Ort
östermalm
Hoj
2008 zx6r, 2009 street 3 r
Kommer att behöva samåka med ngn till kemora (blir svin dyrt annars), färjan är bokad och klar (bil och hytt)! Pm:a om intresse finns!
 

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Hade inte du strypt också? anyway om det är första gången på bana rekommenderar jag långsamma då det ändå är rätt fort det med:) Och vad du valt på sidan spelar ingen roll, man delar upp sig där ändå:tungan
Kommer va ostrypt till sommarn ;)
Ska höra med dem där, är ju första gången på stor bana... men körde blå (näst snabbaste) på rörken tidigare. Där kändes både grön och gul ganska långsamma. Var inte långsammast i blå då heller. Kan man byta upp så är det ju bra att börja i långsamma, men jobbigt att fastna där hela dan. Råkade lägga omkull gamla hojen på rörken för att den skrapade i, hoppas att den här ska ha bättre markfrigång...
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Kommer va ostrypt till sommarn ;)
Ska höra med dem där, är ju första gången på stor bana... men körde blå (näst snabbaste) på rörken tidigare. Där kändes både grön och gul ganska långsamma. Var inte långsammast i blå då heller. Kan man byta upp så är det ju bra att börja i långsamma, men jobbigt att fastna där hela dan. Råkade lägga omkull gamla hojen på rörken för att den skrapade i, hoppas att den här ska ha bättre markfrigång...

Nej då du kan byta dig upp under dagen, det var vissa som gjorde då jag körde.

Men sen så får man ju sen nu när jag ska dit.. Man kanske har ett helt annat tempo nu också när man kört rätt mycket förra säsongen!

Jarå plockar allt me kameran :tummenupp
Får se ifall man hittat nå motardsulor te KTMen tills dess så kanske man skruvar på dom o tar ett par varv me.
Kanske rentav blir att man står där o flaggar hela dan me som vanligt :näsblod

Niiiiiiice! då kommer du få ta fina foton på mig:D med motard? vissa säger att det är askul på bana, men jag har mina tvivel, kan väll inte slå att köra en sporthoj på banan?:va
 
Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nej då du kan byta dig upp under dagen, det var vissa som gjorde då jag körde.

Men sen så får man ju sen nu när jag ska dit.. Man kanske har ett helt annat tempo nu också när man kört rätt mycket förra säsongen!



Niiiiiiice! då kommer du få ta fina foton på mig:D med motard? vissa säger att det är askul på bana, men jag har mina tvivel, kan väll inte slå att köra en sporthoj på banan?:va

De fixar vi :tummenupp
Motard e skoj, enduro e lite roligare dock :D
Efter ett gäng varv på gelleråsen med sporthoj genom åren så har man tröttnat på de, föredrar grusväg o skogen nu mera...
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top