Lou siffer
officiellt lammkött
Kom just hem från 4h cykling, och kom fram till att man borde börja träna nått som ger än bättre styrka, kondition, motorik, ja helt enkelt bättre fysik. Ingen äcklig lagsport för det är för svaga individer, plus att börja med en lag sport vid 19 års ålder = bänkvärmare ett halv år och då försvinner motivationen. Säg inte att man bygger fysik på gymmet för jag fattar inte hur man kan gå på gym om man inte behöver formen till nått annat för det är sjukt tråkigt..
Gärna en aggressiv sport så man kan ta ut aggressionerna där, inte så en jätte enformig.
Det jag testat är:
Fotboll - saknar helt talang och pisstråkigt
Amerikansk fotboll - skitkul men som sagt bänkvärmare..
Bijutsu - Efter grönt med sträck va det lite väll mkt repetition, sen va det ingen fysik i det alls. Kramaga eller thai-boxning kanske?
Boxning - Kolosalt mkt stryck tre träningar i rad för att min fot inte va frisk då (tävlingsinriktad elitklubb..)
Innebandy - Kul en kvart och ingen vidare träning
(Iden med sporten är inte att bli världsmästare i den utan att motivera mig att träna, så om det gör ont att va i dålig form är det ett plus )
Gärna en aggressiv sport så man kan ta ut aggressionerna där, inte så en jätte enformig.
Det jag testat är:
Fotboll - saknar helt talang och pisstråkigt
Amerikansk fotboll - skitkul men som sagt bänkvärmare..
Bijutsu - Efter grönt med sträck va det lite väll mkt repetition, sen va det ingen fysik i det alls. Kramaga eller thai-boxning kanske?
Boxning - Kolosalt mkt stryck tre träningar i rad för att min fot inte va frisk då (tävlingsinriktad elitklubb..)
Innebandy - Kul en kvart och ingen vidare träning
(Iden med sporten är inte att bli världsmästare i den utan att motivera mig att träna, så om det gör ont att va i dålig form är det ett plus )