preemer
Ny medlem
Tack sa mycket for alla svar!!
krashpucklar ar en sjalvklarhet for mig i all fall lite extra forsakring ar aldrig fel. Den kommer ocksa sta i garage.
Fraga om stold da: Hur ar det i sverige sker stolder hemma hos folk, eftersom folk fragar om jag har garage? jag trodde det mer va i stan eller liknande, i sa fall gor ni nat speciellt nar ni laser cyklarna?
oh och era halmar ar mmm ja....... vad hander om jag skulle ta med min hjalm harifran vad kan handa da?
Det Terje2 pratar om ar ju CBR skulle det va battre med 929/954 an 600?
en CBR 600 ar en valdigt fin cykel
Kawasaki Z750 och liknande var lite for mycket cruiser for min del da kan jag tanka mig manga andra riktiga cruisers i stallet
Hej,
Jag har kört nyare Cbr 600rr / 04-06 vid ett par tillfällen och ägde en 954-03 vid samma tillfälle å det e en enorm skillnad vad gäller motoreffekt å allt cyklarna emellan, 600 e nog lite snyggare tycker jag men den kändes som en 125 nästan...( lite skämtsamt men ändå )
Har bara gott å säga om 954:an, dem verkar tåla det mesta..såg en skitfin på blocket häromdan i en svart / grå färg jag aldrig sett förut ( USA version tror jag ).
Kolla med pricerunner.se dem är försäkringsmäklare å letar upp billigaste premien till dig så slipper du jobba med det..kostar inte ett skit..
Martin i Stenungsund
samma tillfälle
Last edited: