Geggamoja
sjukt att bikers är så fåfänga.......
Man vill ju ha snygga kläder oavsett om man kör hoj eller går på stan.
sjukt att bikers är så fåfänga.......
tycker du det är snyggare att ha röda handskar, blått skinnställ gula pjuck å lila mc lr? eller alla kanske ska köra svart för att va en svensson lr nått, vet inte riktigt vad du vill komma med unge man..
Vad jag försöker få fram till er ungdomar är väl att det är lite ghey att färgkoordinera sina "kläder" i tron om att man då blir "fräck". Ungefär lika ocoolt som farbröder som inte bara köper HD utan även hela klädpaketet av HD i tron om att dom då ser "farliga" ut i hopp om att civilister skall tro att de är med i HA
Men vem vet, kanske bara jag som har dålig smak och därför inte lägger någon större tid på att färgkoordinera min utrustning...
Vad jag försöker få fram till er ungdomar är väl att det är lite ghey att färgkoordinera sina "kläder" i tron om att man då blir "fräck". Ungefär lika ocoolt som farbröder som inte bara köper HD utan även hela klädpaketet av HD i tron om att dom då ser "farliga" ut i hopp om att civilister skall tro att de är med i HA
Men vem vet, kanske bara jag som har dålig smak och därför inte lägger någon större tid på att färgkoordinera min utrustning...
najs outfit ;-)
och das boots är ett par grymt sköna alpinestars!
Blir nya gloves till våren, måste in å prova nya helt enkelt, för dom jag har nu har dessvärre ingen innerhand alls kvar, helt utnötta
Ha, samma, nä LIKA ställ som jag
en norrman här på forumet söker dig....
vilken rossi hjälm är du intresserad av?
jag har rossi dream time tror jag att den heter.
Vet inte riktigt vad den heter, men den ser ut så här i alla fall.
Måste vara minst storlek L
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |