Gimli
Medlem
Jag är i bytas-tankar och har provkört några nya modeller men inte riktigt fastnat för nånting annat än v-twin mullret. Så det enda jag vet är att jag SKA HA en v-twin men frågan är: Vilken ska jag välja???? Hjälp mej för helvete annars kommer min polare att vinna över mej till "Ducati-monster-sidan" och det får väl inte ske.
Kände att jag bara måsta lägga till följande text:
Många som läst den här tråden och bara förespråkar risbrännande rad-4r, tänker inte på att det faktiskt var en ducati som tog hem MotoGP serien förra året, dvs alla rad-4r hamna efter i tabellen och om Casey Stoner skärper till sej och inte lägger omkull sej varje tävling när han leder med 3-4 sekunder efter 3 varv så kommer nog rad-4rna få ligga kvar efter Ducatin i tabellen i år igen.
kommer jag att få skit för att jag skrev det där nu eller???
Kände att jag bara måsta lägga till följande text:
Många som läst den här tråden och bara förespråkar risbrännande rad-4r, tänker inte på att det faktiskt var en ducati som tog hem MotoGP serien förra året, dvs alla rad-4r hamna efter i tabellen och om Casey Stoner skärper till sej och inte lägger omkull sej varje tävling när han leder med 3-4 sekunder efter 3 varv så kommer nog rad-4rna få ligga kvar efter Ducatin i tabellen i år igen.
kommer jag att få skit för att jag skrev det där nu eller???
Last edited: