Ja vad ska man skriva säsongen började bederövligt med Anderstorp kom inte ens till start,körde nästa lopp på Falkenberg kom inte imål där heller på grund av soppa torsk när två varv återstår skit samma känner att nu lägger jag ner totalt ...
Åker till anderstorp dagen efter tror jag det är med polaren och hans bil där så lossnar det mesta på en jävla gat åkning kör över 10 sekunder snabbare än kvalet på SM är bara arg och förbannad och ska sälja hojen innan det här...jippy en ljus punkt iaf kör några träningar på falkenberg men hatar ännu den banan...
åker upp till mantorp på B-race kvalar in på en 14 plats av 20 i regnet det är pace-car hela vårat kval får två fria varv och det regnar...har haft problem med att fram bromsen tjy-drar luft in någonstans men hoppas på det bästa det funkar ju på kvalet... höll i två varv men kan iaf säga att andra varvet va lika snabbt som thomas Johanssons pole varv körde upp ett gäng placeringar men vid slutet av start och mål så har jag knappt någon broms kvar fram alls
bild när jag håller på att åka av.....
men får väl ändå se det som ett bästa minnet efter som jag kom i mål efter att ha slagits med den långsamma och gamla fula Freppa enda gången du någonsin kommer att komma i mål före mej hatar hans 1000 cc samma veva varje varv...
SM på falkenberg va roligt men dessvärre åthelvete kör mässigt...startar sist gör en vannsing start är väl 19 man i i chikanen där jag krokar ihop med Skoog och går av
åker till anderstorp dagen efter och kör några varv helt slut i kroppen men känner iaf mig lite njöd..
sista körningen för året blir på falkenberg där jag självklart kör av bara för att man är okoncenterard
facit för gottis debut år
4 starter bästa placering 7:a mantrop i rookie 600
3 st DNF en vurpa på tävling
en vurpa på träning
men bästa minnet är nog ändå kvällen på anderstorp då det va roligt att köra hoj,och instruktörs dagarna på falkenberg
sen får man ju inte glömma EM:et på KGA där magnus #35 ringer två dagar innan tävlingen och säger -min r6:a har rasat gottis svarar -: jaha du behöver en honda chip så kör magnus in på 10 plats med min lilla hynda...
men va fan det kan ju inte gå sämre nästa år..farten finns där det vet jag,Jag är hel och hojen ja den är hel den med
Over and out
Edit en bild från när vi va på anderstorp med Hojen och super 7 650 kg 298 hk