Sniglom
Gudomlig sporthojare
Jag kommer troligen få mina TCX S-R1 GTX utbytta på goretex-garanti.
TCX tillverkar inte längre några motsvarande kängor med goretex, därför behöver jag titta på andra märken. Så nu letar jag med ljus och lykta efter racekängor i storlek 45 med goretex. Priset är cirka 3000kr.
Förstår att det självklart kan skilja från modell till modell, men om vi ska prata generellt, har ni några erfarenheter om olika märken och passform? Min uppfattning är att jag har något bredare/högre fötter.
Tog en snabbkoll hos FC-moto och hittade följande alternativ:
Alpinestars
Sidi
TCX tillverkar inte längre några motsvarande kängor med goretex, därför behöver jag titta på andra märken. Så nu letar jag med ljus och lykta efter racekängor i storlek 45 med goretex. Priset är cirka 3000kr.
Förstår att det självklart kan skilja från modell till modell, men om vi ska prata generellt, har ni några erfarenheter om olika märken och passform? Min uppfattning är att jag har något bredare/högre fötter.
Tog en snabbkoll hos FC-moto och hittade följande alternativ:
Alpinestars
Alpinestars SMX-6 V2 Gore-Tex Motorcycle Boots - buy cheap ▷ FC-Moto
Alpinestars SMX-6 V2 Gore-Tex Motorcycle Boots - order cheap at FC-Moto ✓ excellent customer reviews ☆☆☆☆☆ fast delivery all over the world ✓ large assortment ✓
www.fc-moto.de
Sidi
Sidi Performer Gore-Tex Motorcycle Boots - buy cheap ▷ FC-Moto
Sidi Performer Gore-Tex Motorcycle Boots - order cheap at FC-Moto | excellent customer reviews ☆ fast delivery all over the world ✓
www.fc-moto.de
Last edited: