ninja-mannen(c)
norrbagge
Helst type "high-pipe"Ulvheden skrev:Köp ett micron titan oval om du vill ha det grymaste ljudet!!
Helst type "high-pipe"Ulvheden skrev:Köp ett micron titan oval om du vill ha det grymaste ljudet!!
Håller medRSV_R skrev:Akra i titan.... Kostar att ligga på topp!
Pirro skrev:Vad får man betala för ett akra titan slipon?
Emmi skrev:Menade ordinarie priser. Gianelli bolton kostar mer än yoshi halvsystem i USA med frakten till sverige.
//jaG
Nova skrev:Javisst man kan beställa Yoshi i USA (Har bott i Kalifornien så jag har mina kontakter jag också) men jag var sugen på ett Gianelli och det är inte ett Bolton utan ett halvsystem
Emmi skrev:Jättesvårt att säga en favorit eftersom jag inte har provar 20 olika slipon på min hoj.
utseendemässigt är det snyggt med titan eller kolfiber. Ljudmässigt gillar jag TwoBrothers, V&H & Harpoon... och säkerligen fler som jag inte kommer på nu. Kör själv med TwoBros, nåt att rekommendera, snyggt, bra kvalitet, gott ljud. (tydligen säljs dem i sverige om man ser till länken på s1 i denna tråden.)
Jamaha skrev:Grymt av en tjej o vara så jävla insatt!!!!...Måste va en kille eller?...lika jävla otroligt som att jag skulle kunna säga vilken dammsugare som är bäst eller vilka Hotpants som gör mest ont att vurpa i..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|