Vilket märke på slip-on föredrar DU?

ninja-mannen(c)

norrbagge
Gick med
23 Sep 2003
Hoj
`03 khi setteks636-r
Ulvheden skrev:
Köp ett micron titan oval om du vill ha det grymaste ljudet!! :banana
Helst type "high-pipe"
Suc30016small.jpg

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
Är nöjd med mitt MIG bolt-on, men hade jag stålar i röven skulle jag skita ut dem och bland annat införskaffa Acrapovic eller Yoshimura, coola & hög status ;)

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
ART engelskt system köpt av checkray i Tyresö. Låter härligt när man kommer över 5000 varv men klarar en besiktning eftersom de mäter vid 3000.

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Pirro skrev:
Vad får man betala för ett akra titan slipon?

Nytt till Millen får man pynta en 7200 för hos kkracing. Men då är även link pipen i titan.... Utan titan link pipe 6700 kr...

Blir nog billigare att köpa beg eller i utlandet...

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
Emmi skrev:
Menade ordinarie priser. Gianelli bolton kostar mer än yoshi halvsystem i USA med frakten till sverige.

//jaG

Javisst man kan beställa Yoshi i USA (Har bott i Kalifornien så jag har mina kontakter jag också) men jag var sugen på ett Gianelli och det är inte ett Bolton utan ett halvsystem :7peta

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jättesvårt att säga en favorit eftersom jag inte har provar 20 olika slipon på min hoj.
utseendemässigt är det snyggt med titan eller kolfiber. Ljudmässigt gillar jag TwoBrothers, V&H & Harpoon... och säkerligen fler som jag inte kommer på nu. Kör själv med TwoBros, nåt att rekommendera, snyggt, bra kvalitet, gott ljud. (tydligen säljs dem i sverige om man ser till länken på s1 i denna tråden.)

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Men då blir det ju dyrare än yoshit. Jag sa bara att du kan få det billigare där över.... inte att du var tvungen att köpa ett :tungan

'//jaG

Nova skrev:
Javisst man kan beställa Yoshi i USA (Har bott i Kalifornien så jag har mina kontakter jag också) men jag var sugen på ett Gianelli och det är inte ett Bolton utan ett halvsystem :7peta

Coola Ola

Guest
Remus är det som gäller till mig då det är det enda som finns till min hoj (givetvis enbart via fabriken osså o ccm har svindyrast reservdelspriser i europa.....). Som tur är fick jag både original o effektslip-on med vid köpet. Det låter ju mkt men det hade gärna kunnat få vara lite mulligare.

NeO

Krash Kungen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -01 R.I.P
Jag har precis köpt ett G-force slip-on i titan och är hel nöjd!

Skönt ljud o fin passform. :tummenupp

/NeO

Bifogat

• R6+busa.jpg
    R6+busa.jpg
    126.3 KB · Visningar: 125

Jamaha

Crazy.Insane.Mother.Fucke r
Gick med
8 May 2003
Hoj
Yamaha R1, KTM 250
Grymt av en tjej o vara så jävla insatt!!!!...Måste va en kille eller?...lika jävla otroligt som att jag skulle kunna säga vilken dammsugare som är bäst eller vilka Hotpants som gör mest ont att vurpa i..
Emmi skrev:
Jättesvårt att säga en favorit eftersom jag inte har provar 20 olika slipon på min hoj.
utseendemässigt är det snyggt med titan eller kolfiber. Ljudmässigt gillar jag TwoBrothers, V&H & Harpoon... och säkerligen fler som jag inte kommer på nu. Kör själv med TwoBros, nåt att rekommendera, snyggt, bra kvalitet, gott ljud. (tydligen säljs dem i sverige om man ser till länken på s1 i denna tråden.)

starclassic

Är du redan kvar?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gsxr 1000 Indestructable 2 Unlimited Edition
Jag har ett sånt här. Har till dags datum inte sett nån annan med en likadan dämpare.....strange!!! Låter gött iaf.
WRP Lite series Oval Titanium

Bifogat

• wrp2.jpg
    wrp2.jpg
    5.6 KB · Visningar: 196

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jamaha skrev:
Grymt av en tjej o vara så jävla insatt!!!!...Måste va en kille eller?...lika jävla otroligt som att jag skulle kunna säga vilken dammsugare som är bäst eller vilka Hotpants som gör mest ont att vurpa i..

Kan inte jag få nått tips av Herr Smidig vilken dammsugare jag ska handla till min mamma då?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln