amullo
Italiensk Allroad
Vadå "slipon"??? Helsystem or bust!
Jamaha skrev:Grymt av en tjej o vara så jävla insatt!!!!...Måste va en kille eller?...lika jävla otroligt som att jag skulle kunna säga vilken dammsugare som är bäst eller vilka Hotpants som gör mest ont att vurpa i..
Lokke skrev:Den stora frågan är väl: VAD är ett bra slip-on?
Finnish? Utseende? Ljud? Kvalité? Passform? Hållbarhet? Prestanda, å i så fall toppeffekt eller bästa effektregistret? Oberoende hur man räknar det så tvivlar jag starkt på att ETT märke är BÄST på alla hojar. Slip-on tester i allmänhet är ju rena rama dyngan, speciellt om man stirrar sig blind på effektökningar!
Zeb_Macahan skrev:Finish, utseende, ljud, kvalite, passform, Hållbarhet och Prestanda är ju saker som ett märke kan ha, yoshi tycker jag personligen lever upp till alla påståendena. Effektökning får man med helsystem, slipon gör marginell skillnad...
//jaG
Pirro skrev:Microns slipon gav sju hästar enligt bike... yoshi gav tre...
Alex.J skrev:Hmmm
Taget från bike tidning.
Hoj:Suzuki GSX-R1000-02
Märke:Micron slip-on
Effekt justerad 158,3 hk/11 097 varv
Märke:Yoshimura slip-on
Effekt justerad 157,9 hk/11 082 varv
Lokke skrev:Bike! Guds gåva till mänskligheten.... Kasta om dämparna å gör en ny körning å du kan ha omvänt resultat, eller smörj kedjan lite mera på yoshi körning nr 2 å du har kanske 158,6 hk.....
När ska folk lära sig att det är inte den där +0,3hk på toppen som är det intressantaste?? +0,3 hk på toppen inverkar ungefär lika mycket som om du lämnar bort lunchen före du åker ut å kör....
Gixxer skrev:Har ni några länkar där man kan köpa ifrån USA??
Lokke skrev:Bike! Guds gåva till mänskligheten.... Kasta om dämparna å gör en ny körning å du kan ha omvänt resultat, eller smörj kedjan lite mera på yoshi körning nr 2 å du har kanske 158,6 hk.....
När ska folk lära sig att det är inte den där +0,3hk på toppen som är det intressantaste?? +0,3 hk på toppen inverkar ungefär lika mycket som om du lämnar bort lunchen före du åker ut å kör....
Alex.J skrev:Skrev bara av tidningen.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |