Martin skrev:
2082911 Hoho, det var verkligen motsägelsefulla alternativ. Där ser man vilken koll folk har.
jag sitter i samma sits & det är inte pga okunskap, utan för att jag lessnat på dagens invandringspolitik men samtidigt så vet jag inte riktigt vart jag har SD. jag annser att dom nu förtiden "himmlar" med sina åsikter.
en sak som inte så många tänker på är att SD delar många åsikter med "sossarna". SD är inte så engagerade när det gäller dom "vanliga frågorna", utan deras "frågor" har rört sig runt att rädda Sveriges kultur & religon.
anledningen till att jag väger mot moderaterna är för att jag har lessnat på den förslappade svensken som vuxit fram pga. diverse bidrag. samtidigt som jag liksom många andra lessnat på sossarnas hyckleri.
jag annser även att det skulle vara en fördel att NSF skulle få lite mer att säga till om. inte för deras flyktingpolitik, utan för deras syn på våldtäktsmän & pedofiler. visst ingen gillar dom men ingen vågar säga "stop nu får det vara nog", det är helt enkelt för lite "jävlarannama" i dagens politik.
alla partier har sina för- & nackdelar