Jag blir så förbannad på sånt här tiggeri. Jag menar, du har ju inkomst på reklam och alltihop, likförbannat tiggar du pengar av oss! Jisses! Du måste ju tjäna flera hundra tusen på alla reklamplatser på din sida, och ändå räcker det inte! Nä, skämt åsido, jag satte in en hundring. Forumet ger en hel del underhållning, så det är väl spenderade pengar. (tänk ändå om någon kunde sponsra mitt körkort oxå, så kanske jag skulle få tummarna ur....)
Tycker det är snyggare när man själv får välja om man vill vara med och hjälpa, än om det t.ex. är en medlemsavgift man MÅSTE betala för att vara med över huvet taget.
Varför inte lägga upp det på första sidan? En liten såndär donera-knapp, alltså. Då kan ju folk ge redan nu till kommande uppdateringar.
/Tobbe
Tycker det är snyggare när man själv får välja om man vill vara med och hjälpa, än om det t.ex. är en medlemsavgift man MÅSTE betala för att vara med över huvet taget.
Varför inte lägga upp det på första sidan? En liten såndär donera-knapp, alltså. Då kan ju folk ge redan nu till kommande uppdateringar.
/Tobbe