SheikYoras
Adrenalinjunkie
Eftersom det är lite långt till Uppsala för mig och jag går i samma tankar... Lite utmaningar Norrland vs Skaune kanske?
En av brudarna ser ju ut som Sandra Richte från slitz kan det stämma?
Jag hänger med ! Lätt ! Singel igen, något liv efter kneget har jag inte längre så tid finns ! Jag såg ett clip där en snubbe springer ut näck på ett fotbollsplan och funderade på att köra Bulten, eller typ E4an näck någon dag iförd i hjälm och MX stövlar..tror fan inte att någon har gjort en sån grej någon gång ...det hoppas fallskärm näck har jag sett, men ingen verkar köra sporthoj i bara mässingen *asg*...men seriöst, det hade varit kul att hitta på något crazy som omväxling till alla coola högfartsclips som folk filmar ! Prodi på GhostRider ? LIte där man inte tar sig själv på allvar och bjuder folk på gott skratt !
Säg till när det ska filmas i hufvudstaden så är jag och min Go Pro samt ca 5-6 sporthojar på!
Edit: Ska det filmas vid sidan av vägen så är nog ett par crossåkare sugna också
Outlaw att slå in bakrutan på poilsbilen!
Fint att våra skattepengar täcker det....
Nu känns det bättre! i övrigt såg ni ut att jevligt roligt!
& får godkänt!
Vi har även snackat lite till och från om att dra ihop en dag för bus och stunt här i krokarna, då kan det ju vara tillfälle att ta med lite leksaker och filma med,
någon som är sugen på att försöka klippa tekordet på 135km/h med en standard bobbycar?
Låter helt klart intressant, skulle dock behöva mig ett bar bra dojor så man kan bromsa upp skiten när man klarat det eller tänkte ni montera skivbroms, om så är jag väldigt intresserad
Faktiskt så har tyska BIG som tillverkar bobbycar skickat ut ett par st till mig som jag ska klyva och bygga om med hjullager och riktiga däck för bättre stabilitet och för högre farter,
så du kan få vara pilot för första bilen och se kvaliten själv,
första rullen vi gjorde med bobbycar skulle egentligen bara vara ett litet test med kameror och om det ens gick att dra den, så vi skulle köra 50-100 meter men jag kunde inte hålla mig och grät av skratt attacken medans jag gasade iväg med polaren bakpå som var rätt skakis =)
HAHAHA bara garvar nu, varför har jag inte träffat er innan.
Måste ju bara ner till Uppsala i sommar och busa med er
Cooooooolt som tusan!! Vill se mera!!
Hahaha, Sköna rullar! Skrik till när ni börjar komma igång! Kan lätt vara med på galenskap! Har en hel del fordon och diverse prylar att dra bakom, Bla en rallystol svetsad på en volvo 740 huv,
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|