Vill du spela in roliga filmer med oss?

bandit666

Bandit666
Gick med
16 Jun 2007
Hoj
Ett par stycken
Men va i hellvet jag vill ju va med, Nu vill jag fan inte bo i Norge längre.
Hoppas på repris på den i sommar när jag kommer hem

Norge är väl bara någon wheelie bort, du kryssar ju hit på morgonen och hem när vi är klara, om jag inte skjuter ner dig förståss :D

Gäller alla som läser denna tråd med,
man behöver inte ha någon färdighet, det går att ha roligt ändå =)
nu försvinner ju snön så om någon/några veckor kommer vi riva loss med nya rullar med.

Bobbycar tillverkaren "BIG" i tyskland har officiellt sponsrat oss och ett par bobbycars är på väg hit as we speak.

Om någon har sett våra tidigare bobbycar filmer så är rekordet 135km/h på bobbycar som bogseras,

om vi filmar 150km/h (eller mer förståss) på dom nya i en ny film så vill BIG företaget ha den videon som reklam på tillverkarens hemsida och tänker promota den lite, och den kommer synas world wide!!

så alla ni som är sugna på att hamna i rampljuset kan hojta till!

Till denna rulle som kommer bli lite semi-proffessionell gentemot dom tidigare vi gjort kommer vi ha RC Hellikopter som filmar från himlen,
sen funderar jag lite på att ringa in någon tjej som får vifta med start flagga och lite sådär.

Jag tänkte filma lite bonus material där på en gång så alla som vill testa, ta med en bobbycar, bogserings lina finns redan :D

Koldioxid

Bartendare...
Gick med
6 May 2008
Hoj
Hojlös igen...
Borde nästan testa med en trampbil också.
Lite stabilare och lite mer "drift" vänliga ;)

Om hojen hoppar igång så kanske jag är på. Måste fylla på gas i flaskan till gehwehret också.

HBSS

Guest
Norge är väl bara någon wheelie bort, du kryssar ju hit på morgonen och hem när vi är klara, om jag inte skjuter ner dig förståss :D

Gäller alla som läser denna tråd med,
man behöver inte ha någon färdighet, det går att ha roligt ändå =)
nu försvinner ju snön så om någon/några veckor kommer vi riva loss med nya rullar med.

Bobbycar tillverkaren "BIG" i tyskland har officiellt sponsrat oss och ett par bobbycars är på väg hit as we speak.

Om någon har sett våra tidigare bobbycar filmer så är rekordet 135km/h på bobbycar som bogseras,

om vi filmar 150km/h (eller mer förståss) på dom nya i en ny film så vill BIG företaget ha den videon som reklam på tillverkarens hemsida och tänker promota den lite, och den kommer synas world wide!!

så alla ni som är sugna på att hamna i rampljuset kan hojta till!

Till denna rulle som kommer bli lite semi-proffessionell gentemot dom tidigare vi gjort kommer vi ha RC Hellikopter som filmar från himlen,
sen funderar jag lite på att ringa in någon tjej som får vifta med start flagga och lite sådär.

Jag tänkte filma lite bonus material där på en gång så alla som vill testa, ta med en bobbycar, bogserings lina finns redan :D

Vore det inte lämpligt att smita in på lunda flygfält och göra det? Vägen nere vid lilla Ultuna är inte optimal för bobbycaråkning riktigt. Jag kan nog hjälpa till med modifiering av bobbycar om det behövs.

bandit666

Bandit666
Gick med
16 Jun 2007
Hoj
Ett par stycken
Vore det inte lämpligt att smita in på lunda flygfält och göra det? Vägen nere vid lilla Ultuna är inte optimal för bobbycaråkning riktigt. Jag kan nog hjälpa till med modifiering av bobbycar om det behövs.

Jo Lunda vore mycket bättre,
Grymmast vore ju en vanlig trafikerad väg men det kan gå snett ganska lätt med.

där vi har kört har vi brutit fingrar och näsor så det räcker sen kommer det alltid folk eller bilar till och från som blir gnälliga, men miljön där är ganska mysig =)

Berätta lite mer vad du tänkt dig med modifiering av bilen ?
det är något som helt klart är intressant,
den / dom måste bli tyngre, ha hjullager och bättre däck samt bygga om "framvagnen" då det är bara en simpel metall / plast konstruktion.

Jag har byggt ett par test bilar men har aldrig blivit nöjd,
dom bilar vi har filmat med är rakt igenom orginal

Borde nästan testa med en trampbil också.
Lite stabilare och lite mer "drift" vänliga ;)

Om hojen hoppar igång så kanske jag är på. Måste fylla på gas i flaskan till gehwehret också.

Trampbil har vi kört med också,
men just till detta är vi sponsrade av bobbycar så då kan vi inte komma med trampbilar från andra tillverkare

E det unga tjejer med:D:tuttar

Urvalet av tjejer som vill vara med på film och foto följer efter mig som en mygg svärm i sommarnatten :D

Last edited:

HBSS

Guest
Berätta lite mer vad du tänkt dig med modifiering av bilen ?
det är något som helt klart är intressant,
den / dom måste bli tyngre, ha hjullager och bättre däck samt bygga om "framvagnen" då det är bara en simpel metall / plast konstruktion.

Jag har byggt ett par test bilar men har aldrig blivit nöjd,
dom bilar vi har filmat med är rakt igenom orginal

Jag tänkte det skulle räcka med hjullager men kanske andra hjul och framvagn vore bra.

bandit666

Bandit666
Gick med
16 Jun 2007
Hoj
Ett par stycken
jag har ett gäng bobbycar som tyska tillverkaren skickade över
och vill att vi ska spela in en ny rulle som dom kan ha på sin hemsida.

Är det någon som gärna bor inom rimligt avstånd här som är duktig på att plasta och gjuta etc ?

en bobbycar är ihålig med genomgående hjul axlar och plast hjul

för att klara den påfrestning vi sikar på så behöver den vara tyngre, dvs fylla med något
samt gjuta hjullager och slänga på en "framvagn" som håller samt däck.

Jag har byggt ett par st men får inte till det där något vidare bra.
Finns det någon stjärna i ämnet ? :va

http://www.youtube.com/watch?v=R8C0fB_CJlQ

Last edited:

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Kom upp till luleå så ska jag lära er adhd tokerier Norrlänning style:p

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
jag har ett gäng bobbycar som tyska tillverkaren skickade över
och vill att vi ska spela in en ny rulle som dom kan ha på sin hemsida.

Är det någon som gärna bor inom rimligt avstånd här som är duktig på att plasta och gjuta etc ?

en bobbycar är ihålig med genomgående hjul axlar och plast hjul

för att klara den påfrestning vi sikar på så behöver den vara tyngre, dvs fylla med något
samt gjuta hjullager och slänga på en "framvagn" som håller samt däck.

Jag har byggt ett par st men får inte till det där något vidare bra.
Finns det någon stjärna i ämnet ? :va

App, app "bygga om" det är ju fusk ju! CGI is da new shit in town :tummenupp

[YOUTUBE-ID]0wYU4kaZ8UM[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...