Vill folk lättare känna igen varann på festen 24:e?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Mattias skrev:
Sporthojare passar bäst på skärmen. Alternativt på motorcyklar, dåra. Utan datorer och motorcyklar är ju alla bara... löst folk.

Alltså tar vi med oss både datorerna och hojarna. De som har hojar, alltså. Jag får väl sitta och göra avatarer till folk, live.

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Bikerbitch skrev:
Y?
Är det ja eller nej du är ute efter eller en ansvarig? Är det Ja eller Nej är det nog bäst med en poll.
Annars är väl Chrilles förslag lättast, en penna och blanka etiketter som folk fyller i när dom kommer.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Ok, då ska jag vara seriös för en gångs skull.

Behövs det verkligen namnlappar eller dylikt? De flesta av oss har ju faktiskt träffats förut, och på de tillställningarna har det inte varit några problem med vare sig samtalsämnen eller gruppbildning.

Låt var och en bestämma själv. Vill man ha sin SH-tröja på sig så får man det, vill man vara naken så får man det, och om man vill vara anonym så får man väl vara det? Alla kanske inte vill bli igenkända till en början, utan presentera sig själv istället.

Slutsats: skippa allt vad namnlappar och roliga hattar heter. Låt folk bestämma själv.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nu är jag inte anmäld iof men det finns en viss risk med namnlappar, vissa på SH forumet är väldigt irriterade på varandra trots att dom aldrig har träffats irl.

Vad händer på småtimmarna när dom fått i sig ett par :fyllisar

Om man känner att allt man skriver på SH forumet är snälla saker och aldrig råkkat ut för ett missförstånd så kanske en namnlapp är ok, men om du är en elak j-l med glimten i öget som gillar att provocera folk ex Mattias, då finnes stor risk för box på läpp.

/Min 10:e Öring

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
GSXR1100R skrev:
Nu är jag inte anmäld iof men det finns en viss risk med namnlappar, vissa på SH forumet är väldigt irriterade på varandra trots att dom aldrig har träffats irl.

Vad händer på småtimmarna när dom fått i sig ett par :fyllisar

Om man känner att allt man skriver på SH forumet är snälla saker och aldrig råkkat ut för ett missförstånd så kanske en namnlapp är ok, men om du är en elak j-l med glimten i öget som gillar att provocera folk ex Mattias, då finnes stor risk för box på läpp.

/Min 10:e Öring

Hur fasen ska jag göra då? :gnissla

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
svar

mig känner ingen på sh,men jag är lätt att känna igen,snubben med jättebulan på brallorna e ja,*ler*

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Mycket snack om snoppar.
Alla killar lär väl ha någonting som sticker upp någonstans iallafall.

Vi tjejer är ju lätta att känna igen!

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bikerbitch skrev:
Hur fasen ska jag göra då? :gnissla

Lägg en bunke etiketter & pennor i entren, dom som vill & vågar skriver sitt nick, dom andra minglar på som vanligt.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
GSXR1100R skrev:

Gissa varför jag inte kommer dit!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Jag ska ha namnlapp.

Jag ju ta den från Hemglass :lol Den e så söt :)

Svidi har lovat mig 10liter öl, den som blir vittne till detta får 4liter av den ölen :tungan

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...