Silwer
för******
hahahaha, då kan man ju kommaMcB skrev:Vi skiter i att träffas IRL, så har vi ett LAN istället, där vi kan chatta. Problemet löst.
hahahaha, då kan man ju kommaMcB skrev:Vi skiter i att träffas IRL, så har vi ett LAN istället, där vi kan chatta. Problemet löst.
Mattias skrev:Sporthojare passar bäst på skärmen. Alternativt på motorcyklar, dåra. Utan datorer och motorcyklar är ju alla bara... löst folk.
Mattias skrev:Sporthojare passar bäst på skärmen. Alternativt på motorcyklar, dåra. Utan datorer och motorcyklar är ju alla bara... löst folk.
Y?Bikerbitch skrev:
GSXR1100R skrev:Nu är jag inte anmäld iof men det finns en viss risk med namnlappar, vissa på SH forumet är väldigt irriterade på varandra trots att dom aldrig har träffats irl.
Vad händer på småtimmarna när dom fått i sig ett par![]()
Om man känner att allt man skriver på SH forumet är snälla saker och aldrig råkkat ut för ett missförstånd så kanske en namnlapp är ok, men om du är en elak j-l med glimten i öget som gillar att provocera folk ex Mattias, då finnes stor risk för box på läpp.
/Min 10:e Öring
Bikerbitch skrev:Hur fasen ska jag göra då?![]()
McB skrev:Ingenting! Låt folk umgås som vanligt folk brukar göra.
Bikerbitch skrev:Hur fasen ska jag göra då?![]()
GSXR1100R skrev:Om man känner att allt man skriver på SH forumet är snälla saker och aldrig råkkat ut för ett missförstånd så kanske en namnlapp är ok, men om du är en elak j-l med glimten i öget som gillar att provocera folk ex Mattias, då finnes stor risk för box på läpp.
Samma här, vågar inte eftersom jag är en elak, cynisk, tjock, gammal tråkgubbe.Mattias skrev:Gissa varför jag inte kommer dit!
Du ska inte ens dit ju. Försök inte.Gustav1 skrev:Tänkte ha Gore-Texet på mig.
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!