Bikerbitch skrev:Du ska inte ens dit ju. Försök inte.
Det är inte helt omöjligt.
Bikerbitch skrev:Du ska inte ens dit ju. Försök inte.
Gustav1 skrev:Det är inte helt omöjligt.
Mattias skrev:Ska du ju inte! Har du inte betalt kommer du inte in. Onans lärjunge är vad du är.
Gustav1 skrev:Was? Är det inte gratis ens?
Mässan menar jag nu.
Bikerbitch skrev:Tråden handlar inte om mässan, fattaru seeeegt eller?![]()
Mattias skrev:Ska du ju inte! Har du inte betalt kommer du inte in. Onans lärjunge är vad du är.
Mattias skrev:Exempel (fiktivt nu alltså): Ingen snackar med Mavve för att han skriver så konstiga inlägg.
Eller?
Bikerbitch skrev:Alla killar lär väl ha någonting som sticker upp någonstans iallafall.
Tinatjejen skrev:Jag snacka med han på sh festen i Örebro. Han sa knappt nånting![]()
(men så somna han ju efter bolibompa åxå)
Mavve skrev:öööhhh snacka vi?ja visst fan - det va väl du med det blonda håret o inte elden som på bilden?
![]()
Vi kan snacka mer i helgen.
Jag var ju trött
Jag fick pris för längst väg till festen av en anledningdet var långt i regnet på min lille 400(jobbit satan).
Sen var ju jag, särfjanten och forklifter de enda som simmade. Vi sprang runt i badkläder oxå några varv härodär(jobbit satan).
Sen körde vi massa armbrytning som tog på krafterna och alkoholen satte ju sina spår medBalansen försvann ju rätt fort hähä.
Till helgen blir det annat![]()
Du behöver ingen namnlapp, alla har sett Top Gun Mavve bilden ett par hundra ggr...för mycket.Mavve skrev:Jag ska ha namnlapp.
Jag ju ta den från HemglassDen e så söt
![]()
Svidi har lovat mig 10liter öl, den som blir vittne till detta får 4liter av den ölen![]()
GSXR1100R skrev:Du behöver ingen namnlapp, alla har sett Top Gun Mavve bilden ett par hundra ggr...för mycket.
![]()
Jonne_boy skrev:Jag har då SH. tröjjan på mig.. eller är det inte acceptabelt på det stället?
((inte läst hela tråden))
F-n va glad du ser ut, har ni fest ellerMavve skrev:Orkar inte va Mav i helgen
Får va mig själv och minst lika full som här![]()
hej mattias!Måste få ställa en fråga om festen.Häromdan läste jag i en tråd att ett visst insläpp kunde ske vid dörren,stämmer det eller är det förköp som gäller?Mattias skrev:Ska du ju inte! Har du inte betalt kommer du inte in. Onans lärjunge är vad du är.
ktmjacke skrev:hej mattias!Måste få ställa en fråga om festen.Häromdan läste jag i en tråd att ett visst insläpp kunde ske vid dörren,stämmer det eller är det förköp som gäller?
ahaaaaa,tackarMcB skrev:Fråga Bikerbitch istället. Mattias har ingenting med festen att göra. Han ska inte ens dit, den asociale fegisen.
GSXR1100R skrev:F-n va glad du ser ut, har ni fest eller![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!