Julgran skrev:Jag är mer intresserad av en sporthoj med mycket plast påJag kör inget offroad nu, och jag tror att jag mest kommer att köra på vanliga vägar.
hahaaa stackare.. jag som blev putt när farsan tyckte att jag skulle ta över hans v-max sen istället... men en virago?!?!!? snacka om förolämpning...pini skrev:morsan å farsan kläckte en sak ida ja kan ta morsans 535 virago å åka på jippie glidarskräp
Julgran skrev:Hej igen!
Nu har jag äntligen skaffat mig en alldeles egen mc! Den är reggad på faren men ändåDet blev en oerhört vacker Kawasaki ZX400. Nu ska jag bara vänta tills det blir torsdag så att vi kan besiktiga den och sen ska jag ut och övningsköra som tusan! För att samman fatta FY F*N VA JA E GLA!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Här är en länk till den tills jag fixat egna bilder:
http://home.tiscali.se/mandarinen/edy.htm
![]()
Julgran skrev:Hej igen!
Nu har jag äntligen skaffat mig en alldeles egen mc! Den är reggad på faren men ändåDet blev en oerhört vacker Kawasaki ZX400. Nu ska jag bara vänta tills det blir torsdag så att vi kan besiktiga den och sen ska jag ut och övningsköra som tusan! För att samman fatta FY F*N VA JA E GLA!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Här är en länk till den tills jag fixat egna bilder:
http://home.tiscali.se/mandarinen/edy.htm
![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |