Vill köra så ofta jag kan och lite till!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag ska inhandla en Yamaha-matta att lägga under henne. Men man kanske skulle måla parketten svart med lite vita sträck istället!

..och slita upp 37 paket med bomull och tossa dit runt bakhjulet. Så kan man sitta i soffan och njuta av en stiliserad burnis under mörka vinterkvällar.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ahh, du har avslöjat min crush on you...

Du har ju redan sagt att du vill parkera din vessla hos mig, så därom råder inga tvivel... :D

Jag inser att jag förmodligen yppat det mest norrländska av frierier: Man ställer helt enkelt sin åldriga snövessla i motparten trädgård!

Det låter som taget ur ngn bok av Torgny Lindgren! :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
125:a har man ju kört bara det inte är snö/is, då man inte haft mycket till val. Nu mer blir det väl i vettigt väder, men då överallt man skall. Visst, det tar en stund att böka i garaget, men det vinner man på att vara smidigare i trafiken på 2 hjul.

Johanna

Guest
Kan du inte lägga upp lite bättre/större bilder, helst i underkläder på din profil så att man kan se om du är snygg eller inte...lite svårt att se på din avatar.

i underkläder här?? neeeh.. jag hade bilder i mitt garage förut (med kläder haha) men blev så många som skrev då, vill ju inte va uppmärksamhetsh*ra... men jo jag ser bra ut

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept