Gixxer-Anders
the story of my life..
korvgubbe skrev:Du snackar så skrämmande mycket skit...
Det som är så jobbigt med folk som dig är att man så fort man uttrycker en solidarisk tanke är man stenkastande palistinasjalsbärande kommunist.
Bara för att jag inte förespråkar att slå barn så påstår du att jag skulle vara nån velour-tattare som vill bo i ett kollektiv..
Ta fan och kamma dig....
"Folk som mig". Vilket folk är det om jag får fråga?
korvgubbe skrev:Jag har grym respekt för mina föräldrar. Jag och min brorsa har minsan vetat vår plats och mina föräldrar har aldrig någonsin höjt en hand mot någon av oss.. De har lärt oss vad som är rätt och fel utan att ha "fått ett kok stryk"..
Och eftersom det fungerade så bra för dig och din bror måste ju detta vara den ultimata medicinen?
Det är knappast så att jag förespråkar prygel som uppfostringsmetod. Däremot kan jag säga att en ungjävel som uppför sig som de i tidningsartikeln SKA ha ett riktigt kok stryk. Någonstans går gränsen för hur man uppför sig, oavsett om man är barn eller vuxen. Passerar man den gränsen får man vara beredd att ta konsekvenserna.
korvgubbe skrev:Du är så långt ute och cyklar så det finns inte ord i ditt sätt att argumentera.. Det är fanimej tionde gången som du kläcker ur dig sådan dynga för att vissa inte tror på "ett kok stryk" och liknande..
Möjligtvis andra gången, inte tionde.
korvgubbe skrev:Det är en sak att ha olika syn på saker och ting. men att du ständigt ska upprepa samma djävla mantra om
"trädkramarkommunister"
"blockflöjtsspelande kollektiv-kommunister"
"velourtöntar och kramar"
... är så jobbigt i längden...