Vill ni köra mckortege på min student?

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Ort
gbg
Hoj
r1 -00
Bikerbitch skrev:
Behöver du inte ens fråga om killen, alla hojar oavsett storlek och märke är välkomna. Sålänge alla kan väsnas så in i helvete är jag glad :tummenupp


Tack, då kommer jag :tummenupp









Väsnas kan jag också
 

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Östra åkern
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
Mawerick skrev:
Hmmmmmmmmmmm......blir det partaj efteråt???....går det att lösa sovplats???....finns det nån som kan möta upp och guida????.....löser det sig med jobbet så kan jag nog tänka mig att ta en mini semester i stora staden :tummenupp .....lovar....ska ta med mig ett dialekt filter! :hihi
:rofl ....jag leder med mina 1300cc.....jag får allihop!! :D


App, app, app......vi får dela på dom!!! :7peta :lol
 

Tompaman

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 690 ER + KTM 950 SE
Mc kortege är ju coolt.
Jag kommer.
Bikerbitch skrev:
Som de flesta vet är jag utav den årgång som tar studenten i år, jag räknar ivrigt ner dagarna tills jag skall slippa behöva sätta min fot i skolan igen då jag har mått rätt dåligt utav den.
Klassen skall åka flak in till stan, men jag har verkligen ingen lust att följa med då jag vill ta mig hem, helst på en motorcykel|sidovagn eller liknande.

Därför skulle det vara pricken över i:et att få en mckortege som följer efter det fordon jag nu skall åka.
Tänk er att cirka 20-30 rentav ännu fler motorcyklar startar upp och varvar på skolgården så att det väsnas så in i fasiken!

Känns lite fånigt att be er om detta, men det vore en stor grej för mig om ni skulle vilja göra detta! Det är några ifrån Västerås som kommer också!

Detta är isåfall vad som gäller:
* Fredagen den 4 juni ca kl 13.30 är det utspring
* Platsen att vara på är Karlsövägen 9 i Johanneshov, skolan är Kärrtorps Gymnasium. Helst komma dit lite tidigare så alla får plats.
* Inga stunt i kortegen. Det kommer gå rätt långsamt antar jag och jag ville inte ha några olyckor på min student.. :(
* Fika i all enkelhet hemma hos oss i Älvsjö efter kortegen

Jag skriver detta redan nu ifall en del kanske måste ta ledigt etc.
Hoppas verkligen att ni kan ställa upp denna dag! Det skulle betyda MYCKET! :Bugar
/ Jannica
 

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
nietjunie
har du tur...

Har du tur så kommer jag med, skapligt brett ju! :yoparty
Men som många andra redan har sagt, påminn mej när de börjar närma sej... :tomten
 

Boostmax

Fem fyror är fler än 4 elefantöl !
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
FZ1-S
Jag hade gärna anslutit, faktiskt, vore rätt skoj, men pga anledning jag skrivit om tidigare i en annan tråd, kan jag icke detta...
Men ha det jävligt skoj den 4/6!!

// Boostmax
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Fan, vilken kul idé!!!!
Så avundsjuk jag blir!!! Vill också ha en massa hojar där på min student ju...

BB, bilder krävs!!!!
 

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
Kanske skulle anmäla det till polisen så att det blir fri lejd hela vägen hem till dig :)
 

Gabor

Guest
Bikerbitch skrev:
Som de flesta vet är jag utav den årgång som tar studenten i år, jag räknar ivrigt ner dagarna tills jag skall slippa behöva sätta min fot i skolan igen då jag har mått rätt dåligt utav den.
Klassen skall åka flak in till stan, men jag har verkligen ingen lust att följa med då jag vill ta mig hem, helst på en motorcykel|sidovagn eller liknande.

Därför skulle det vara pricken över i:et att få en mckortege som följer efter det fordon jag nu skall åka.
Tänk er att cirka 20-30 rentav ännu fler motorcyklar startar upp och varvar på skolgården så att det väsnas så in i fasiken!

Känns lite fånigt att be er om detta, men det vore en stor grej för mig om ni skulle vilja göra detta! Det är några ifrån Västerås som kommer också!

Detta är isåfall vad som gäller:
* Fredagen den 4 juni ca kl 13.30 är det utspring
* Platsen att vara på är Karlsövägen 9 i Johanneshov, skolan är Kärrtorps Gymnasium. Helst komma dit lite tidigare så alla får plats.
* Inga stunt i kortegen. Det kommer gå rätt långsamt antar jag och jag ville inte ha några olyckor på min student.. :(
* Fika i all enkelhet hemma hos oss i Älvsjö efter kortegen

Jag skriver detta redan nu ifall en del kanske måste ta ledigt etc.
Hoppas verkligen att ni kan ställa upp denna dag! Det skulle betyda MYCKET! :Bugar
/ Jannica

Hur många är du uppe i nu då...? :7peta
Kommer att bli rena rama motorcykelns dag det här.... :banana :yoparty
 

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojuppehåll
Finns flickor i BBs klass som gör att tillochmed jag skulle låna ut min nygixxer till henne om jag fick en av de töserna i utbyte :tuttar Jag tänke ändå komma och kolla på utspringet, så varför inte göra det i lädurställ. Kan nog försöka organisera det hela lite om intresse finns.
 

SamGun

Slicka mig där bak
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tungelsta
Hoj
2014 Honda CRF250L
OLJEKYLD GSXR skrev:
Finns flickor i BBs klass som gör att tillochmed jag skulle låna ut min nygixxer till henne om jag fick en av de töserna i utbyte :tuttar Jag tänke ändå komma och kolla på utspringet, så varför inte göra det i lädurställ. Kan nog försöka organisera det hela lite om intresse finns.

:tummenupp
Det är nog inte så dumt om någon organiserar lite.
Det vore bra att fixa en gemensam samlingsplats som alla hittar och åka gemensamt till skolan.
Vid en samling kan det vara rätt bra att gå igenom lite regler för hur körningen ska gå till så att det inte händer något tråkigt på BBs stora dag.
 

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojuppehåll
Passar ju fint att moralkärringen/ickestuntaren försöker styra lite då :hihi ( jag alltså, men det fattade ni väl).
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top