Bikerbitch skrev:Behöver du inte ens fråga om killen, alla hojar oavsett storlek och märke är välkomna. Sålänge alla kan väsnas så in i helvete är jag glad
Tack, då kommer jag
Väsnas kan jag också
Bikerbitch skrev:Behöver du inte ens fråga om killen, alla hojar oavsett storlek och märke är välkomna. Sålänge alla kan väsnas så in i helvete är jag glad
Mawerick skrev:Hmmmmmmmmmmm......blir det partaj efteråt???....går det att lösa sovplats???....finns det nån som kan möta upp och guida????.....löser det sig med jobbet så kan jag nog tänka mig att ta en mini semester i stora staden .....lovar....ska ta med mig ett dialekt filter!
....jag leder med mina 1300cc.....jag får allihop!!
wheelieman skrev:App, app, app......vi får dela på dom!!!
Bikerbitch skrev:Som de flesta vet är jag utav den årgång som tar studenten i år, jag räknar ivrigt ner dagarna tills jag skall slippa behöva sätta min fot i skolan igen då jag har mått rätt dåligt utav den.
Klassen skall åka flak in till stan, men jag har verkligen ingen lust att följa med då jag vill ta mig hem, helst på en motorcykel|sidovagn eller liknande.
Därför skulle det vara pricken över i:et att få en mckortege som följer efter det fordon jag nu skall åka.
Tänk er att cirka 20-30 rentav ännu fler motorcyklar startar upp och varvar på skolgården så att det väsnas så in i fasiken!
Känns lite fånigt att be er om detta, men det vore en stor grej för mig om ni skulle vilja göra detta! Det är några ifrån Västerås som kommer också!
Detta är isåfall vad som gäller:
* Fredagen den 4 juni ca kl 13.30 är det utspring
* Platsen att vara på är Karlsövägen 9 i Johanneshov, skolan är Kärrtorps Gymnasium. Helst komma dit lite tidigare så alla får plats.
* Inga stunt i kortegen. Det kommer gå rätt långsamt antar jag och jag ville inte ha några olyckor på min student..
* Fika i all enkelhet hemma hos oss i Älvsjö efter kortegen
Jag skriver detta redan nu ifall en del kanske måste ta ledigt etc.
Hoppas verkligen att ni kan ställa upp denna dag! Det skulle betyda MYCKET!
/ Jannica
ninja_1 skrev:heheh gubbsjuka
Bikerbitch skrev:Som de flesta vet är jag utav den årgång som tar studenten i år, jag räknar ivrigt ner dagarna tills jag skall slippa behöva sätta min fot i skolan igen då jag har mått rätt dåligt utav den.
Klassen skall åka flak in till stan, men jag har verkligen ingen lust att följa med då jag vill ta mig hem, helst på en motorcykel|sidovagn eller liknande.
Därför skulle det vara pricken över i:et att få en mckortege som följer efter det fordon jag nu skall åka.
Tänk er att cirka 20-30 rentav ännu fler motorcyklar startar upp och varvar på skolgården så att det väsnas så in i fasiken!
Känns lite fånigt att be er om detta, men det vore en stor grej för mig om ni skulle vilja göra detta! Det är några ifrån Västerås som kommer också!
Detta är isåfall vad som gäller:
* Fredagen den 4 juni ca kl 13.30 är det utspring
* Platsen att vara på är Karlsövägen 9 i Johanneshov, skolan är Kärrtorps Gymnasium. Helst komma dit lite tidigare så alla får plats.
* Inga stunt i kortegen. Det kommer gå rätt långsamt antar jag och jag ville inte ha några olyckor på min student..
* Fika i all enkelhet hemma hos oss i Älvsjö efter kortegen
Jag skriver detta redan nu ifall en del kanske måste ta ledigt etc.
Hoppas verkligen att ni kan ställa upp denna dag! Det skulle betyda MYCKET!
/ Jannica
tassen skrev:Kommer att bli rena rama motorcykelns dag det här....
Ghost skrev:F*n att jag inte kan komma.
OLJEKYLD GSXR skrev:Finns flickor i BBs klass som gör att tillochmed jag skulle låna ut min nygixxer till henne om jag fick en av de töserna i utbyte Jag tänke ändå komma och kolla på utspringet, så varför inte göra det i lädurställ. Kan nog försöka organisera det hela lite om intresse finns.
Syss skrev:Fan, vilken kul idé!!!!
Så avundsjuk jag blir!!! Vill också ha en massa hojar där på min student ju...
BB, bilder krävs!!!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |