Bodoe skrev:2658567Här finns väl en del att hämta? Vet faktiskt inte om den guldpläterade prylen är en del av styrningen, blir lite väl mkt att ta bort för att öka flödet? Tror det även finns en del ojämnheter mellan insugsgummit och toppen.
Dr.Bike skrev:2658590
Nu har jag f.ö en KTM Hi-Flo topp hemma för åtgärder...
Förstår att du blir till dig i byxan och att det rycker i sliphanden när du se såna bilder. Jag ska vara schysst, du får fixa den för 50 pix!(om du kommer och hämtar den vill säga)Dr.Bike skrev:2658590Uj ja! Helt rätt Bodoe. Dels finns det flöde att hämta i den toppen, och ja: De bronsfärgade delarna är mycket riktigt styrningarna.
Nickeluring skrev:2658621Det vore mycket intressant att höra resultatet av de åtgärderna när du är färdig.
Bodoe skrev:2658730Förstår att du blir till dig i byxan och att det rycker i sliphanden när du se såna bilder. Jag ska vara schysst, du får fixa den för 50 pix!(om du kommer och hämtar den vill säga)
Eller så kanske jag kontaktar dig senare i vinter ang lite tips eller rent av att du får fixa till den själv. Lovar inget föränn alla julklappar är köpta.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|