Ville hon ligga eller inte?

Ville hon ligga eller inte?


  • Antal röstningar
    0

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Fnatti
Right
Jag sitter på fjärde raden i planet mellan Stockholm-Göteborg och det är kraftigt försenat. Jag har precis hunnit sätta mig och sitter och kollar lite på folk som går in. Plötsligt ser jag en RIKTIG babe. Blondt hår, silisar :tuttar och ett ansikte som få. Vi får ögonkontakt, och hon ler. Aight tänker jag, men inte fan skulle jag ha en chans, right? I alla fall så visar det sig att hon har sätet bredvid mig, och precis innan hon sätter sig söker hon ögonkontakt igen.

Planet var som sagt kraftigt försenat och vi fick vänta 1 timme innan det lyfte, så alla var trötta. Efter start så "råkas" hon somna på min axel, inte lite heller. :D Så jag blir glad, försöker inte röra mig 1 mm, så hon ska vakna, haha.

Hon sover på min axel nästan hela vägen, planet landar och vi sitter och väntar på att det ska taxa in. Hon vaknar då till "mer". Men ser inte precis ut som att hon sovit så värst djupt. Sen kollar hon på mig och säger leende
- Har jag sovit på dig?
SHIT, vad ska jag svara nu?
- A lite, men det är ingen fara :) :) :)
- hihi, a jag var så trött :tuttar.
- Jag "förstår", säger jag med lite ironi i rösten.
Hon ler och tar sedan sin väska och går lite sakta.

Jag tar min väska och går ut, hinner gå ca 15 m innan hon STÅR och väntar.
På VADÅ tänker jag direkt?!

I alla fall så söker hon ögonkontakt och kollar hela vägen förbi, men börjar gå först bakom mig. Vad nu då?

Aja tänker jag, vill inte hamna i någon pinsam situation, tänk om hon väntar på sin pojkvänn?

Så jag går vidare, men väntar lite längre fram, och låstas skriva sms. Hon går då förbi VÄLDIGT sakta, kollar på mig och ler. MEN KOMMER INTE FRAM.

Jahapp, va fan gör jag nu?
Idiot som jag är så går jag inte efter.

Har jag missar årets bästa ligg?!?! :huvet
 
Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Rädsla styr ditt liv - gå ett par kurser, läs en massa litteratur kring ämnet och du skall bli fri :)

Det är en lång kamp! Kämpa på.
 

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
va fan ,,, korar dig till sporthojs fåne,,,, o gråter floder därför sånt aldrig händer mig:huvet
 

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
I feel you bro! Den här tjejen ger dig signaler på intresse (upprepande ögonkontakt med leende) för att testa om du är tillräckligt mycket man att våga visa det inför henne. Är det en snygg blondin med sillisar så ska du veta att hon blir raggad på säkert minst 10 gånger per dag... typ 100 gånger i veckan, 400 gånger i månaden... osv. Hon kommer att måste testa dig för att sålla ut alla andra osv

Du har garanterat missat henne nu men banka inte huvudet i väggen. Tänk på vad du borde ha gjort och gör NÅGONTING nästa gång. :)

Som Michael Jordan sa: "You miss 100% of all shots you don´t take!"

Så för att ge dig lite konkreta tips så kan jag visa hur dialogen kunde ha varit.

Hon sover på min axel nästan hela vägen, planet landar och vi sitter och väntar på att det ska taxa in. Hon vaknar då till "mer". Men ser inte precis ut som att hon sovit så värst djupt. Sen kollar hon på mig och säger leende
- Har jag sovit på dig?
SHIT, vad ska jag svara nu?
- Haha ja, det var ganska gulligt. Det är ingen fara, jag har redan torkat bort dregglet ;) *ge henne ett leende*

Med en sån kommentar visar du att du vågar utmana henne trots hennes utseende, vilket är ett flörtigt beteende.

- hihi, a jag var så trött.

Öppnar för vilken diskussion som helst, men ni är båda på flygplatsen så det naturliga är

"Jag ska in till stan, ska vi splitta en taxi?"

Hon ler och tar sedan sin väska och går lite sakta
Ytterligare ett tecken på intresse

Jag tar min väska och går ut, hinner gå ca 15 m innan hon STÅR och väntar.
På VADÅ tänker jag direkt?!

I alla fall så söker hon ögonkontakt och kollar hela vägen förbi, men börjar gå först bakom mig. Vad nu då?.

Mannen, fråga henne om ni ska splitta en taxi eller om hon ska med bussen?

Aja tänker jag, vill inte hamna i någon pinsam situation, tänk om hon väntar på sin pojkvänn??.
So what om hon väntar på en kille? Hennes kille är inte ditt bekymmer eller ansvar! Ofta har denna typ av tjejer om de är singlar många killar som hon utnyttjar till tjänster. Hon tycker de är bra kompisar (och för henne känns det inte som utnyttjande) men killarna vill ställa upp och fattar inte att deras beteende inte kommer att göra att de får tjejen.

Här ska du visa vad du har mellan benen och det gör du genom följande

"Du, jag heter xyz förresten *ta henne i hand* Du verkar vara en cool tjej så jag tänkte att du skulle få visa mig julmarknaden på Liseberg imorgon! Vad har du för telefonnummer?."


Så jag går vidare, men väntar lite längre fram, och låstas skriva sms. Hon går då förbi VÄLDIGT sakta, kollar på mig och ler. MEN KOMMER INTE FRAM.

Jahapp, va fan gör jag nu?
Idiot som jag är så går jag inte efter.

Gå efter är fel! Hon har visat ALLA kvinnliga signaler hon kan utan att säga "Vill du följa med och ta en drink och sen hem till dig för vilt sex?!" och ändå behålla sin integritet.

Ditt jobb är att göra som kommentaren ovan. Splitta en taxi, buss eller ta hennes nummer.

Har jag missar årets bästa ligg?!?!

Hur hon är i sängen vet jag inte, men jag gissar att svaret på din fråga är JA


Next time, man!. Visa att du har skinnställ, stor kuk och kör sporthoj! :yoparty
 
Last edited:

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
Haha, du har just gjort din livs blunder!!
Minst 15 år kvar innan det sker igen! :D
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Men seriöst?! skulle hon ha behövt skriva "ligga?!" med spritpenna i sin panna för att du skulle ha tolkat situationen korrekt!

Om det nu var så många heta blickar och kroppskontakt så är det ganska självklart att det fanns nåt intresse, om du hade varit lite smidig hade du försökt att inleda ett litet snack med henne när hon satte sig brevid dig.
Frågat henne lite sött om hon ville bli bjuden på kaffe, då all väntan gjort dig trött och frågat om hon också skulle ha sig en kopp..
-och vips så sitter ni och snackar och du har hennes nr!

Tror nån kommer ligga i sängen och gräma sig inatt :skrattaåt
:pannkyss
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Fyyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaan!!!! liiiiiider bara jag hör detta, hon ville garanterat ligga. Eller åtminstone låta dig dega taxin hem till henne.
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Hon drev med dig såklart. Hela ditt inlägg signalerar kass självbild. Hon fnissar nog med polarna nu.
 

Deztallica

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Ort
Haninge
Hoj
KTM 660 SMC -04, Honda CRF250R -08
Du kunde iallafall fått fram "Vad fan glor du på?", Varpå hon garanterat hade stannat och du kan fråga om nummer. Och Liquid_shadow har skrivit en idiotsäker guide där du direkt får veta om hon vill eller inte. Nästan!
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Men man blir ju helt less. Att gå och undra vad som hade hänt är ju bara larvigt. Klart du skulle testat. Skit samma om hon bara drygade. Fast nu fick du ju nästan sätta en snygg tjej. Blir säkert en lika bra förfest saga.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
e du mega ful o tönt elle? :S fram me staken o gå fram till henne nästa gång.



stackars sate! :D :D its a once in a lifetime oppertunity, n u just missed it! :tuttar
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Å andra sidan, så jävla lättraggad kan man väl inte vara? Jag skulle då inte släppa till bara för att någon lösaktig bimbo viftar lite med tuttarna och ser söt ut. Mer krävs det garanterat :mad:
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top