Liquid_shadow
100% Awesome!
Nu var mina siffror exempel om du läste vad jag skrev, MEN när du börjar "ragga" på snygga blondiner med silikonbröst så ska jag säga att du är jäkligt duktig om du kan komma över 2/10 (glöm inte bort att runt 5/10 försvinner direkt).Du är bra jävla kass på att ragga *alternativt jävligt ful* när du bara får napp 20% av gångerna
OCH man byter inte nummer, då kan de ju ringa och säga att de är på smällen
Vi snackar ju inte nått kvart i 3 raggande på krogen på nån random tjej här!.
Men om du är upp för det så kan vi träffas på stan, jag pekar ut 10 tjejer (blondiner/silikonbröst osv.) som du ska försöka få ett telefonnummer av. Efter varje tjej du snackat med kommer jag gå fram till henne och prata med henne om vilket intryck du gav och om hon skulle vilja träffa dig igen på tu man hand
Fixar du 2/10 av dessa tjejer så ska jag säga att jag tycker du gör det jäkligt bra! Det är faktiskt inte många killar som har tillräckligt med kuk eller självförtroende för att våga göra det! Är du en av dem som fixar det så är jag glad för din skull
Fixar du 0/10 så kommer jag ändå ge dig cred för att du försökte vilket är mer än vad de flesta killar gör.
PS. Om du har flickvän kommer jag inte att tvinga dig att avsluta varje interaktion med att gå in för kyssen, utan ett telefonnummer (som är hennes riktiga) räcker för en poäng
Last edited: