Ville hon ligga eller inte?

Ville hon ligga eller inte?


  • Antal röstningar
    0

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Du är bra jävla kass på att ragga *alternativt jävligt ful* när du bara får napp 20% av gångerna :fakta
OCH man byter inte nummer, då kan de ju ringa och säga att de är på smällen :brinnerup
Nu var mina siffror exempel om du läste vad jag skrev, MEN när du börjar "ragga" på snygga blondiner med silikonbröst så ska jag säga att du är jäkligt duktig om du kan komma över 2/10 (glöm inte bort att runt 5/10 försvinner direkt).
Vi snackar ju inte nått kvart i 3 raggande på krogen på nån random tjej här!.


Men om du är upp för det så kan vi träffas på stan, jag pekar ut 10 tjejer (blondiner/silikonbröst osv.) som du ska försöka få ett telefonnummer av. Efter varje tjej du snackat med kommer jag gå fram till henne och prata med henne om vilket intryck du gav och om hon skulle vilja träffa dig igen på tu man hand :D

Fixar du 2/10 av dessa tjejer så ska jag säga att jag tycker du gör det jäkligt bra! Det är faktiskt inte många killar som har tillräckligt med kuk eller självförtroende för att våga göra det! Är du en av dem som fixar det så är jag glad för din skull :)

Fixar du 0/10 så kommer jag ändå ge dig cred för att du försökte vilket är mer än vad de flesta killar gör.

PS. Om du har flickvän kommer jag inte att tvinga dig att avsluta varje interaktion med att gå in för kyssen, utan ett telefonnummer (som är hennes riktiga) räcker för en poäng ;)
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Är det så man raggar i Malmö? :tummenupp

är det nån skillnad på killar från malmö el gbg? ta d inte så ordagrant! en kille behöver lite stake för att våga gå fram till en tjej som är snygg, tyvärr är det inte många killar som har det. :tummenupp
 

Dark_Messenger

Guest
Jisses. Det var helt serverat för dig mannen, om du inte klarar av att göra ett move i det läget måste du vara en riktig fegis när det kommer till tjejer. :)

Som sagt, tåget har gått. Gå en självsäkerhetskurs och testa igen.
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Låt mig göra Chalmers matematiken åt dig.

Liquid_shadows analys och kalkylerande vilket ger detta resultat:

Summering så har du nu (20%) eller 2 coola, snygga tjejer och som vill träffa dig igen.

Du kanske skulle pluggat på Stockholms Universitet istället.
Där gör vi det enkelt för oss. Inga krusiduller!
Här kommer lite tips från cochen:
Spara tid, pengar och energi genom att ragga i kebabkön 04.30.
Lätt match, låg insats.
De som står där ensamma är så desperata efter att inte fått sig nåt nyp på krogen, inte ens ett kvart-i-tre-ragg,
att utdelningen ligger på 99,5% som vill gå hem med dig!
De resterande 0,5% är för fulla och ligger och spyr bakom gatuköket och är ändå inget 'liggamaterial', då de ändå kommer att somna i taxin/bussen/t-banan på vägen hem till dig. Såvida du inte vill ha en chey som ligger och bara tar emot som en sopsäck :näsblod

Lycka till nu!


:rolleyes:
 

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Här kommer lite tips från cochen:
Inget fel i de tipsen om du enbart vill ha sex, men det duger inte åt mig.
Ett one night stand som sticker efter sexet på natten ger mig inte ett skit. Förr om åren tyckte jag det var coolt men nu kan jag lika gärna sova och runka på morgonen om det bara ska handla om att tömma och sen får hon dra.

Men men om din stil är kebabkön så ser jag inget fel i det.
Whatever makes you happy girl :)
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
bara så ni vet så om man är skitful spelar ingen roll.
jag e skitful men har lyckats ändå.. fråga mig inte hur.
de måste va för mitt inre :D :rolleyes: :yoparty
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Antingen så pissade hon ål over ju eller så stod du ut, utseendemässigt eller utstrålningsmässigt, över alla de män hon har träffat och hade i bakhuvudet just då och behövde desperat bli befrukad av dig. Nånting mutt-relaterat var det allt! :D
Har ju aldrig ens träffat dig så jag har ingen aning.
Men en sak är säker: alla någorlunda friska människor gillar att ligga så ja, "hon ville ligga". :rolleyes:

Slutsats: Du borde ha gjort något. Fråga om hon ville splitta taxi som någon sa, fråga om hon har för vana att somna mot främmande mäns axlar, fråga om hon vet om att hon snarkar, vad hon ska göra i Göteborg, whatever. Även om det inte hade blitt nått så var det gratis träning..
 

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Fnatti
Här kommer lite tips från cochen:
Spara tid, pengar och energi genom att ragga i kebabkön 04.30.
Lätt match, låg insats.
De som står där ensamma är så desperata efter att inte fått sig nåt nyp på krogen, inte ens ett kvart-i-tre-ragg,
att utdelningen ligger på 99,5% som vill gå hem med dig!

haha. Sånna brudar kan vem som helst kamma hem, i det här fallet handlade det inte om kebabbrudar/chipsisar/komatroll utan om blondiner med silikonbröst. Vilket är i en annan liga. :D
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Vad jag inte förstår är hur ni kan tycka att blondiner med sillisar skulle vara bättre än blondiner utan sillisar.. :va :confused:
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top