Å andra sidan, så jävla lättraggad kan man väl inte vara? Jag skulle då inte släppa till bara för att någon lösaktig bimbo viftar lite med tuttarna och ser söt ut. Mer krävs det garanterat
Å andra sidan, så jävla lättraggad kan man väl inte vara? Jag skulle då inte släppa till bara för att någon lösaktig bimbo viftar lite med tuttarna och ser söt ut. Mer krävs det garanterat
Next time, man!. Visa att du har skinnställ, stor kuk och kör sporthoj!
Herregud, har Chalmers gjort dig lam?
Du skulle slängt dig med lite häftiga mekanikuttryck eller förklarat gränsvärdet då x går mot oändligheten. Jag menar, vad skulle Pär Öhl gjort?
Surt dock, ty du lär få vänta en livstid innan nästa chans.
Grejjen är väll den att hon var lite FÖR snygg och äldre än dom brudar jag brukar kamma hem (~19-21 brukar dom vara), så det var svårt att tro att hon verkligen skulle vilja ligga.
Försöker du övertala dig själv nu??!
Men seriöst?! skulle hon ha behövt skriva "ligga?!" med spritpenna i sin panna för att du skulle ha tolkat situationen korrekt!
Ord!Ja, tänk om tjejer kunde komunicera lite tydligare, så man slipper gissa.
Skulle det vara för mycket begärt?
Ja, tänk om tjejer kunde komunicera lite tydligare, så man slipper gissa.
Skulle det vara för mycket begärt?
Terroriserad, hon blev hindrad!Snacka om att hon måste ha blivit besviken när hon försökte så med sina kvinnliga ”signaler” och ändå inte få :ligga. Gissar att hon ligger hemma nu och känner sig kränkt.
Räcker väl med din?Äsch, tyst med dej.
Ni skulle inte ens kunna hitta till er egna röv om ni inte hade en GPS
Räcker väl med din?
Bra konstruktiv kritik! Grejjen är väll den att hon var lite FÖR snygg och äldre än dom brudar jag brukar kamma hem, så det var svårt att tro att hon verkligen skulle vilja ligga.
Summering så har du nu (20%) eller 2 coola, snygga tjejer och som vill träffa dig igen.
Då frågar jag dig: När du har 2 coola tjejer som vill träffa dig igen och kanske ta det till sex, hur mycket bryr du dig då egentligen om de 8 random tjejer du inte ens vet namnet på som av olika anledning inte kommer att få träffa dig igen?
e du mega ful o tönt elle? :S fram me staken o gå fram till henne nästa gång.
stackars sate! its a once in a lifetime oppertunity, n u just missed it!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|