Ville hon ligga eller inte?

Ville hon ligga eller inte?


  • Antal röstningar
    0

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Africa Twin
WT-brud som medvetet ville ha uppmärksamhet. Inte mycket att ha. Lika äkta som löksen.
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Men vaffan..

Bjud henne på kaffe eller nummer.
 

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Å andra sidan, så jävla lättraggad kan man väl inte vara? Jag skulle då inte släppa till bara för att någon lösaktig bimbo viftar lite med tuttarna och ser söt ut. Mer krävs det garanterat :mad:

Well, hans personliga krav hade han ju kunnat matcha vid interaktionerna i antingen taxin, bussen eller på en "dejten".
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Herregud, har Chalmers gjort dig lam? :eek:

Du skulle slängt dig med lite häftiga mekanikuttryck eller förklarat gränsvärdet då x går mot oändligheten. Jag menar, vad skulle Pär Öhl gjort? :mattias

Surt dock, ty du lär få vänta en livstid innan nästa chans.
 

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Fnatti
Next time, man!. Visa att du har skinnställ, stor kuk och kör sporthoj! :yoparty

Bra konstruktiv kritik! :D Grejjen är väll den att hon var lite FÖR snygg och äldre än dom brudar jag brukar kamma hem, så det var svårt att tro att hon verkligen skulle vilja ligga.
Men va fan.
Losers always whine about their best; winners go home and fuck the prom queen. :D

Herregud, har Chalmers gjort dig lam? :eek:

Du skulle slängt dig med lite häftiga mekanikuttryck eller förklarat gränsvärdet då x går mot oändligheten. Jag menar, vad skulle Pär Öhl gjort? :mattias

Surt dock, ty du lär få vänta en livstid innan nästa chans.

haha. Per Öhl hade när hon satt sig ner sagt:"Jaaaaaaahaaaaapppp...
Hödedu vet du varför man inte kan derivera en blondin? - Nej?
Dom fyller ingen funktion!"

Ja det verkar som Göteborg och chalmers har en f(x) där x->0. :D
 
Last edited:

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Linköping
Hoj
2*Yamaha
Snacka om att hon måste ha blivit besviken när hon försökte så med sina kvinnliga ”signaler” och ändå inte få :ligga. Gissar att hon ligger hemma nu och känner sig kränkt. :(
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Last edited:

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Bra konstruktiv kritik! :D Grejjen är väll den att hon var lite FÖR snygg och äldre än dom brudar jag brukar kamma hem, så det var svårt att tro att hon verkligen skulle vilja ligga.

För att få till det med dessa tjejer så måste du själv tycka att du förtjänar de tjejerna!. Att komma till den insikten är inget du bara gör i en handvändning utan det krävs att du faktiskt börjar försöka.

Börja med små steg. Gå fram och säg "hej" och ta det därifrån. Första gångerna kommer du säkerligen att vara nervös men gör det ändå och tänk på att tjejen som agerar som hon gör i denna tråd faktiskt VILL att du ska komma fram och prata med henne!

Precis som att bli bra på att spela gitarr, fotboll eller köra sporthoj så måste du träna för att bli bra med tjejer. Ingen föds till att bli bra med tjejer. Alla som är det kommer bara från olika bakgrund.


Glöm sen inte bort att den tjej du pratar med bara är en vuxen människa med egna osäkerhetskänslor, bekymmer och problem. Hon är ju faktiskt inte en bestialisk Tyrannosaurus REX som kommer äta dig levande om du närmar dig henne.

Låt mig göra Chalmers matematiken åt dig.
Du går fram till 10 snygga tjejer på krogen, flygplatsen eller dyl. och börjar med att säga "hej"
När konversationen är över med dessa så är dina resultat:

* 5 är inte intresserade och säger nått i stil med "Jag har pojkvän", "Jag måste tillbaka till mina vänner" osv
* 1 st är inte intresserade och dissar dig genom att säga "kan du gå härifrån?"
* 2 st verkar intresserade till en början, men nått stämmer inte och det rinner ut i sanden
* 2 st är intresserade. Ni har kul och ni tar det vidare därifrån, byter telefonnummer, tar en drink, en kaffe eller whatever


Summering så har du nu (20%) eller 2 coola, snygga tjejer och som vill träffa dig igen.
Då frågar jag dig: När du har 2 coola tjejer som vill träffa dig igen och kanske ta det till sex, hur mycket bryr du dig då egentligen om de 8 random tjejer du inte ens vet namnet på som av olika anledning inte kommer att få träffa dig igen?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Summering så har du nu (20%) eller 2 coola, snygga tjejer och som vill träffa dig igen.
Då frågar jag dig: När du har 2 coola tjejer som vill träffa dig igen och kanske ta det till sex, hur mycket bryr du dig då egentligen om de 8 random tjejer du inte ens vet namnet på som av olika anledning inte kommer att få träffa dig igen?

Du är bra jävla kass på att ragga *alternativt jävligt ful* när du bara får napp 20% av gångerna :fakta
OCH man byter inte nummer, då kan de ju ringa och säga att de är på smällen :brinnerup
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top