Ville hon ligga eller inte?

Ville hon ligga eller inte?


  • Antal röstningar
    0

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Ort
utanför Riala City
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
men d e väl ungefär som dom flesta "bra" brudar bara träffar på puckon till killar. oftast har det bara med komunikationsbrist att göra, om killar o tjejer pratade lite mer och verkligen sa vad dom vill av den andra personen så tror jag att det hade varit lite lättare.
..bla
bla
bla

Nee, Det beror på att cheyorna är så kallade "Puckomagneter" dvs drar till sig "lågpannade" individer ....


Ps :crash
Det finns Manliga puckomagneter oxå!
( Jämlikhet )
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Det finns en sanning i att snälla grabbar inte får pussa snygga tjejer.. Har sett det i praktiken så många gånger att jag kommit fram till att det stämmer.
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Det finns en sanning i att snälla grabbar inte får pussa snygga tjejer.. Har sett det i praktiken så många gånger att jag kommit fram till att det stämmer.

Rädda pojkar får aldrig kyssa vackra flickor heter det också.

/ RoLLER - Nynäsvägen 528 km/h & Bulten Sub 5. :cdevil
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Finns en annan mening som jag gillar för dess dubbelmeneing.

"Nice guys finish last"
Använd nu eran :ligga fantasi om varför jag gillar dubbelmeningen i uttalandet.
 

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
har för mig jag skrev något om tjejer som vågar ta steget och börja prata och inte sitter i något hörn och väntar på snubbar att börja prata med dem?... det är iaf en bra brud.. sen har jag inge problem med att gå fram till tjejer men det har man ju räknat ut att tjejen verkar mycket intressantare om hon inte är så jälva mesig så hon inte kan ta kontakt av princip eller för att hon inte behöver, för att alla desperata eller as till killar kommer ju ändå fram till henne.:huvet

och sen med att "alla" tjejer som är bra är upptagna kanske inte stämmer i allas fall, men i mitt fall har det upprepat sig som faaaan på sistone
Intressant ämne...

Tittar du på reflektionerna på Moneys inlägg i den här tråden så har du en del av svaret på din fråga. När en tjej bryter sig ut från att sitta i hörnet så får hon ofta kommentarer som "fan vad du säljer dig".

Väldigt många tjejer använder därför sina kvinnliga intressesignaler så som ögonkontakt, leende etc istället eftersom de helt enkelt inte vill ta risken att bli dissad eller dömd av omgivningen för att våga visa vad hon vill. De kvinnor som trots allt vågar och klarar ta lite skit under naglarna attraherar en viss typ av killar medan en annan typ av killar vill ha den blyga tjejen i hörnet.

Så att tjejen sitter i hörnet och är "mesig" är till viss del för att hon vet att går hon fram och visar vad hon vill så blir hon i mångas ögon dömd som "lösaktig slampa".

Personligen tycker jag precis som du att det är attraktivt med tjejer som vågar ta för sig och skita i samhällets uppsatta normer, men å andra sidan så har jag lika mycket respekt för de tjejer som sitter i hörnet och hoppas att en snygg kille ska komma fram och prata med dem.



Sen är givetvis inte alla bra tjejer upptagna, men om hon är upptagen eller ej är inte ditt bekymmer utan helt hennes.
Jag har träffat tjejer som varit i förhållande och då har de av egen fri vilja valt att vara med mig. Som kille till en sådan tjej är det fullt naturligt att gå in i försvarsläge och bli förbannad på den killen som din tjej varit otrogen med. När du dock tänker efter så har ju faktiskt tjejen av egen fri vilja valt att lämna sitt nuvarande förhållande.

Och ja, det gör ont som fan att inse att tjejen du träffar väljer någon annan, men det är ju faktiskt hennes val att lämna mig och inte killens fel.
Det bästa jag kan göra är givetvis att förbättra mig själv istället för att bli sur på henne eller hennes nya kille... men det är inte ett lätt steg att ta eftersom förnekelse är lättare att hantera psyksikt även om det är att blunda för sanningen och tänka... "hon var inte min typ", "det finns bättre", "vill hon ha honom så vill jag då ändå inte ha henne"
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
haha en cheeseburgare kostar inte 10kr så det är kört. Märker att han inte bjudit nån brud på cheeseburgare på ett tag. Senast jag bjöd på cheeseburgare kostade den 13kr, det misstaget gör jag inte om, vart kärvt med cash resten av månaden :huvet

i malmö :ligga(er) dom fortfarande på 10 kr, tror ja.....:va
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Det finns en sanning i att snälla grabbar inte får pussa snygga tjejer.. Har sett det i praktiken så många gånger att jag kommit fram till att det stämmer.

Det är faktiskt tvärtom!
Men är man däremot blyg söt kille har man det svårare för sig
än en blyg söt tjej.
Tyvärr.
 

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Dom kan väl jobba på mer tydligare signaler så att vi inte blandar ihop det med trevliga tjejer som redan har sambos? :gnissla
Whatever om de har sambos alltså, det är ju inte ditt bekymmer?

Om Jessica Biel började flirta med dig, ni snackade, hade kul och hon frågade om du ville ligga, men du får inte säga nått till hennes sambo. Vad tänker du då?

1. Nej, jag vill inte ligga med dig Jessica Biel. Du är ju sambo med nån random kille jag aldrig träffat. Hej då...
2. TAXI! Lets go... NOW! This is SPARTAAA!!!


Jag vet ju vad jag gör iaf, men väljer du #1 så är det helt fine det också :D
 

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Linköping
Hoj
2*Yamaha
Whatever om de har sambos alltså, det är ju inte ditt bekymmer?

Om Jessica Biel började flirta med dig, ni snackade, hade kul och hon frågade om du ville ligga, men du får inte säga nått till hennes sambo. Vad tänker du då?

1. Nej, jag vill inte ligga med dig Jessica Biel. Du är ju sambo med nån random kille jag aldrig träffat. Hej då...
2. TAXI! Lets go... NOW! This is SPARTAAA!!!


Jag vet ju vad jag gör iaf, men väljer du #1 så är det helt fine det också :D


Jag är som GuW... skulle Jessica stöta på mig så är det något fel på henne... :näsblod
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Whatever om de har sambos alltså, det är ju inte ditt bekymmer?

Jo, det är det visst!!!!!
Har haft massa tjejkompisar som har dejtat/strulat/varit ihop med en kille som har haft ett förhållande samtidigt.
Man blir förbannad!!!!!! :huvet
Att ens överhuvudtaget attraheras av ett sådant otroget äckel är för mej ett mysterium.. Mer avtändande karaktärsdrag får man leta efter!

Och det roliga är att de allihop säger samma sak som försvar:
"det är inte mitt ansvar.."
Klart som fan det är!
Du träffar ju snubben, du är en del av hans otrohet.
Hur kan man ens vara otrogen mot sin partner, om man nu vill vara det, kan man lika gärna avsluta relationen istället för att springa omkring som en feg råtta och smyga.
Hur kan man ens lita på en sådan person, om han/hon ljuger för sin partner och inte ser något fel i det, varför skulle han/hon vara ärlig mot dej ens?!
Ruttet är vad det är!
Spelar ingen roll om så Henrik Lundqvist hade gått fram och raggat upp mej, jag hade blivit fukking förutmjukad och vänt på klacken!
 

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Well, vi kommer från olika synsätt där dunderhonung
Absolut håller jag med om att en otrohetsrelation inte är en en ärlig relation och långsiktigt hållbar.

Men ärligt, hur många relationer idag är till 100% helt rätt där båda parter njuter av varandras sällskap varje dag?

Visst kan jag säga nej till att ha sex med en tjej som säger att jag inte får säga nått för hennes sambo, men om jag träffar en tjej som jag klickar bra med och jag skulle kunna tänka mig att gå in i ett förhållande med, ja då skiter jag högaktningsfullt i om hon har kille eller inte.
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Well, vi kommer från olika synsätt där dunderhonung
Absolut håller jag med om att en otrohetsrelation inte är en en ärlig relation och långsiktigt hållbar.

Men ärligt, hur många relationer idag är till 100% helt rätt där båda parter njuter av varandras sällskap varje dag?

Visst kan jag säga nej till att ha sex med en tjej som säger att jag inte får säga nått för hennes sambo, men om jag träffar en tjej som jag klickar bra med och jag skulle kunna tänka mig att gå in i ett förhållande med, ja då skiter jag högaktningsfullt i om hon har kille eller inte.

Däri ligger knuten!
Många har sådan orealistiska förväntningar på en relation och går omkring med en romantiserad (alltså skönmålande) bild av ett förhållande som perfekt hela dagarna.
Det är en relation, likt många andra relationer i ditt liv.
Tänk dej din relation till dina vänner eller din familj tex, samma sak där,
ibland upp ibland lite ner, men man är ändå kvar tillsammans för att man gillar varandra!

Men om du nu träffar en donna som det klickar med och du känner att du vill gå in i förhållande med, stör det då inte skiten ur dej att hon är OTROGEN MOT DIG med denne snubbe, och hur fan kan du lita på ett sådant våp överhuvudtaget?!!
Du är ju andrahands valet..
Hur kul är det egentligen när det kommer omkring?

Visst kan jag förstå att "klickar" det så gör det, men jag skulle inte ens röra snubben utan säga att han kan höra av sig när han är redo och vill träffa MIG!
Att jag bara skulle bli använd som ett tillfälligt tidsfördriv pga att han just nu känner sig lite uttråkad i sitt förhållande kan han fett glömma.
Man leker inte med folks känslor,
man kan faktiskt INTE både ha och äta kakan.

Till alla otrogna: skäms! :mad:
Till alla trogna: keep up the good work! :)
 
Last edited:

Linkan_85

Guest
Så ÄR det tyvärr här i livet! Utnyttja lr utnyttjas:näsblod


Vart fan hittar man bra damer?:va Finns såna :glömdet

men d e väl ungefär som dom flesta "bra" brudar bara träffar på puckon till killar. oftast har det bara med komunikationsbrist att göra, om killar o tjejer pratade lite mer och verkligen sa vad dom vill av den andra personen så tror jag att det hade varit lite lättare.
 
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top