Liquid_shadow
100% Awesome!
Men här är ju kommunikation A och O.Men om du nu träffar en donna som det klickar med och du känner att du vill gå in i förhållande med, stör det då inte skiten ur dej att hon är OTROGEN MOT DIG med denne snubbe, och hur fan kan du lita på ett sådant våp överhuvudtaget?!!
Du är ju andrahands valet..
MÅNGA tjejer stannar kvar i ett mindre bra förhållande bara för att den kille de träffat på sidan om inte känner tjejen tillräckligt bra för att dels veta vilket steg han vill ta med henne eller kunna lova henne "du och jag för alltid".
Hon vågar inte ta steget att vara själv och "sårbar".
När JAG ställts/ställs inför de situationerna att jag träffat en tjej som jag kan tänka mig gå in i ett förhållande så finns standardsättet:
"Nu får du välja, han eller jag!"
Det sätter en enorm tung och negativ press på henne där jag "tvingar" fram ett svar. Denna approach är inte sund och dessutom är den inte ärlig mot henne om jag inte vet att jag vill ha ett exklusivt förhållande med henne än då jag inte känner henne tillräckligt.
Mitt sätt att ta det vidare i en sådan situation är istället
Det enda jag kan säga är att jag trivs med dig och vill spendera mer tid med dig. Jag kan inte lova något om framtiden för jag vet inte vart den tar oss. Om du inte vill följa med så respekterar jag ditt val. Jag tycker det är synd för jag gillar dig och vet att vi hade haft det jäkligt kul tillsammans...
Och nej, så länge vi tillsammans inte har sagt uttalat eller ej att vi är i en fas i förhållandet där vi ska sluta träffa andra så stör det mig inte alls om hon träffar andra. Vem är jag att bestämma över hennes liv utan att vi tillsammans bestämmer att vi ska gå in i ett förhållande?
När jag går in i ett förhållande gör jag det till 100% men fram till dess... ja då ska jag ha så kul som möjligt och det förtjänar kvinnor också att ha.
PS. Börjar det inte bli lite Off topic nu?
Last edited: