125kubik
Ny medlem
Nu har jag köpt en DT
Verkar ju vara en bra hoj...
Verkar ju vara en bra hoj...
Freddola skrev:Kört som ett svin med min, Fullgas med kall motor etc.
Gått 700 mil med effekt system.
Utan det minsta problem.
Startar alltid på första kicken m.m.
Enda som krånglat är Framlampan.
Kostar dock inte många kronor att byta.
H4 skrev:Då ska man inte köpa din
kommander Jack skrev:Varför gasa fullt när den är kall?
Jepp, köparen blev helt blåst. Hojen var helt slutkörd efter Tjets bakhjulsåkningar i toppfart. Vi som står nära Tjet vet att han aldrig låg under 10.000rpm. (rödmarkering 10.500rpm)Tjet skrev:Bra, för det har någon redan gjort.
KalleNorton skrev:Jepp, köparen blev helt blåst. Hojen var helt slutkörd efter Tjets bakhjulsåkningar i toppfart. Vi som står nära Tjet vet att han aldrig låg under 10.000rpm. (rödmarkering 10.500rpm)
Hojen var i stort sett redo för skroten.
Tjet skrev:Hojen hade redan blivit inlämnad på skrotad, men jag fick tillbaka den för det var ingenting de kunde ha den till för ingenting fungerande på den.
Blåst köpare, men jag blev glad.
Butcher_boy skrev:vilka här kör Yamaha dt
är det sant som många säger att den är välldigt tålig och stark
Hangman skrev:Men när ska den röra sig? när jag gasar händer inget. ska det röra sig när jag åker? kan man låsa den i nån ställning när den är öppen fullt eller vad blir bäst tror ni? Är enormt tacksamm för svar så jag kan få ihop min kära dt snart!
Speedsoda skrev:Den öppnar sig vid runt 7000rpm.
Den ger lite bottendrag, så lås den inte. Fast många har ju iofs låst den med goda resultat... Ähhhh ja vetinte.
Butcher_boy skrev:vilka här kör Yamaha dt
är det sant som många säger att den är välldigt tålig och stark
Tjet skrev:Hojen hade redan blivit inlämnad på skrotad, men jag fick tillbaka den för det var ingenting de kunde ha den till för ingenting fungerande på den.
Blåst köpare, men jag blev glad.
slang-rikard skrev:Jag kör en DT 125 LC YPVS 85:a. Bra, slitstark och tålig hoj! Tyvär har Yamaha nu under det senaste året slutat tillverka modelltypiska reservdelar och då det inte knappt finns några eftermarknadsprodukter kan man få problem när man t.ex. behöver ett nytt avgassystem.
Imorgon blir det förmodligen också en KTM 125 EXC!
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |