SpeedFight skrev:o varför hälsar man inte på moppar...
maverick_750rr skrev:Hejjar de inte tillbax kan det bero på att de kör för fort, koncentrerar sig på fordonet framför eller annat. Jag hinner inte heller alltid hälsa på alla sporthojjare.
750RR
Fenix skrev:En annan lyckades lura till sig en vinking av en polis-mc idag när jag mötte honom i 120+ på 70-väg. Är det att klassa som tjänstefel från hans sida eller?
/S
soppatorsken skrev:Tror inte på svart visir teorin.
Jag har en annan teori varför glidare inte hälsar på andra.
Glidare körs mest av 50-talister som inte har kört hoj när de var ungar. Dvs de köpte båge när de fick 40+ krisen. Då är man inte medveten om den trevliga stämningen hojåkning ger utan mer migmigmig.
Mina 50cent
Bingo skrev:Jag hälsar på alla som har skrapade puckar. De andra ger jag fingret.
Det gör jag inte. Och om jag är osäker så ger jag dem fingret.Fenix skrev:Hur f_n hinner du se det?
Bingo skrev:
Närå, jag hälsar på alla - med guldvingfolk som enda undantag, eftersom de aldrig hälsar tillbaka....
Det ryms minst tre bågar i samma fil. Låt mig gissa personalia på personerna i dramat.Fenix skrev:Jag hamnade brevid ett slagskepp, förlåt guldvinge på macken för en liten stund sen. Jag framförde vår frågeställning avseende kompetens inom området besvarande av hälsning utfärdad av icke guldvinge. Tillförde även min svart visir tes till frågeställningen.
Fick till svar att jag måste vara helt bakom flötet och om han någonsin mötte mig på vägen skulle han preja av mig. Misstänker att hans något aggresiva svar hade att göra med att jag tidigare hade kört om honom "på tok för nära" enligt utsago från hans medpassagerare... Konstigt folk det där..... om man inte ligger nära så får man ju aldrig plats i samma fil, det måste dom väll förstå när man har möte.
Bingo skrev:Det ryms minst tre bågar i samma fil. Låt mig gissa personalia på personerna i dramat.
Ålder: 55+ (bågen köpt för medel från utfallande pensionsförsäkring).
Hårfärg: sannolikt grå (syns oftast inte under hjälmen)
Ansiktsbehåring: grått, välansat. Går endast runt munnen, inget på kinderna.
Klädsel: Svart ställ av glidarstuk, dock ej fransar (reservation för GoreTex).
Hjälm: Caberg eller nåt med uppfällbar front.
Personlighet: trist. Påminner en del om bleka döden.
Hon som sitter bakpå är lika mycket kärringjävel som han som kör är gubbjävel.
Några rätt?
Fenix skrev:
Fick till svar att jag måste vara helt bakom flötet och om han någonsin mötte mig på vägen skulle han preja av mig.
Henken skrev:Hahahahahahaha...Visst känns det bra när man blir idiotförklarad för att man framför en tes som i sig är riktigt intressant även om den kan ses som imbecill
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|